۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۶۸۸۴۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

گرانی‌های بی‌رحمانه دشواری تحریم‌های ظالمانه دشمن را دوچندان می‌کند

گرانی‌های بی‌رحمانه دشواری تحریم‌های ظالمانه دشمن را دوچندان می‌کند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دولت نباید اجازه دهد گرانی‌های بی‌رحمانه و بدون منطق دشواری تحریم‌های ظالمانه دشمن را دوچندان کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از مسؤولان استانی، با اشاره به باقی ماندن هشت ماه سرنوشت‌ساز از عمر دولت دوازدهم، بر خدمات‌رسانی شایسته دولت به مردم تا آخرین روز کاری تأکید کرد.

وی افزود: دولت باید هشت ماه آینده را بدون فوت وقت و اغتنام ساعات و روزهای آن، غنیمت بشمرد و در حد توان و امکانات گام‌های بلند خدمت به ملت بزرگ ایران را بردارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به ضرورت تمرکز دهی و اولویت‌بخشی بر مدیریت مقابله با کرونا با فرماندهی واحد از سوی دولت، اضافه کرد: به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی سلامت مردم بر امنیت و معیشت ایشان اولویت دارد.

وی تصریح کرد: اگر سلامت نباشد امنیت و معیشت هم تحقق پیدا نخواهد کرد؛ بنابراین اکنون که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا درگیر این ویروس منحوس هستند، باید مسئله اول دولت مبارزه هدفمند و فراگیر با سیاست‌های هماهنگ و غیر منفعلانه در مدیریت مقابله با کرونا باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: اکنون شرایط دشوار زندگی و سلامت مردم در اثر کرونا و تشدید تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران وضعیت معیشت، کار و اقتصاد، سلامت و جان مردم را تهدید جدی کرده است درنتیجه دولت باید با هماهنگی بیشتر و روحیه جهادی و مدیریت روان‌تر، تمام توان و امکانات خود را برای رفع گرانی‌های بدون دلیل و منطق به کار بگیرد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: گرانی‌های ظالمانه و بدون منطق نباید دشواری تحریم‌های ظالمانه دشمن را دوچندان کند.

وی با تأکید بر همفکری و هم‌افزایی دولت با سایر قوا، اظهار کرد: همکاری و هم‌افزایی وظیفه تمام قوا با یکدیگر است، مجلس و قوه قضائیه باید با تمام قوا به کمک دولت بیایند؛ اما دولت نیز باید تمام توان خود را بر این همکاری و هم‌افزایی بگذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مجلس کنونی تازه تشکیل شده و توان خوبی دارد و قوه قضائیه نیز به‌درستی به میدان آمده است؛ ازاین‌رو به مصلحت نیست جلسات شورای هماهنگی اقتصادی و نشست‌های سران قوا به بهانه‌های کوچک و خُرد تعطیل شود.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با تأکید بر پرهیز از افزایش بدهی‌های ملی از سوی دولت، افزود: دولت دوازدهم باید تمام توان خود را بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بگذارد و به‌گونه‌ای عمل نکند که تلقی شود دولت قصد دارد زمین سوخته را به دولت آینده تحویل دهد؛ چراکه این کار قانونا و اخلاقاً شایسته و صحیح نیست./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات