۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۶۸۸۸۲

برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی تربیتی ویژه طلاب لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی تربیتی ویژه طلاب لرستان
لرستان - عزیزی از برگزاری مجازی کارگاه آموزشی روانشناسی تربیتی خبر داد و گفت: طلابی که جذب آموزش و پرورش استان می شوند در این دوره شرکت می کنند.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بهره مندی از ظرفیت حوزه علمیه در آموزش و پرورش برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به نقش تربیتی طلاب و مبلغان حوزه در مدارس آموزش و پرورش افزود: حوزه علمیه از ظرفیتی عظیم در این راستا برخوردار بوده و آموزش و پرورش با بهره مندی از این ظرفیت می تواند در رشد معنوی و اخلاقی جامعه و تربیت صحیح دانش آموزان نقش افرین باشد.

وی به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره و بیان کرد: به منظور ایجاد آمادگی متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و  پرورش، دوره کارگاهی آشنایی با روانشناسی رشد و روانشناسی تربیتی برگزار خواهد شد.

عزیزی عنوان داشت: برای حفظ سلامتی طلاب با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره آموزشی و کارگاهی مجازی برگزار خواهد شد و طلاب متقاضی به صورت آنلاین از مطالب ارائه شده توسط اساتید حوزه بهره مند می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: دوره آموزشی روانشناسی با همکاری اداره کل دانش آموختگان و مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

عزیزی یادآور شد: این دوره آموزشی مربوط به متقاضیان رشته آموزگار ابتدایی بوده و برای داوطلبان رشته امور تربیتی نیز قابل استفاده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات