۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۶۸۹۰۰

معرفی چهار کتاب حوزه کسب و کار در فضای مجازی

معرفی چهار کتاب حوزه کسب و کار در فضای مجازی
به همت فرهنگسرای اخلاق همزمان با سال جهش تولید و به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک و خانگی، چهار کتاب حوزه کسب و کار در فضای مجازی در قالب ویدئو کلیپ منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، همزمان با سال جهش تولید و به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک و خانگی مجموعه چهار جلدی جفری گیتومر که در زمینه فروش و وفاداری مشتری و توسعه شخصی به صورت بین المللی فعالیت می‌کند، ترجمه شد.

آثار او در مجموعه چهارجلدی شامل کتاب‌های طلایی، سیاه، سبز و قرمز منتشر و در ایران توسط فرخ بافنده ترجمه شده است.

بر اساس این گزارش، نویسنده در کتاب طلایی به سین جیم‌های فروش و به پرسش‌هایی که هر فروشنده‌ای با آن مواجه می‌شود جواب‌های راهگشا و کاربردی می‌دهد و در کتاب سیاه شیوه آشنا شدن با آدم‌های جدید و با نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه با مخاطبان را آموزش می‌دهد و در کتاب سبز به هنر متقاعد کردن دیگران و رسیدن به خواسته‌ها و در کتاب قرمز هم آموزش می‌دهد که چگونه جنس بفروشید در عین حالی که مشتریان از خرید لذت ببرند.

این خبر می‌افزاید: کتب چهارگانه جفری گیتومر که توسط علیرضا احدی پژوهشگر و کارشناس کسب و کارهای کوچک و خانگی معرفی شده است همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در قالب ویدئو کلیپ‌هایی تدوین و در فضای مجازی در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اخلاق به نشانی: Akhlagh.farhangsara@ و همچنین شبکه نشر مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده باز نشر داده شده است.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است./826/

ارسال نظرات