۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۶۸۹۴۰
جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان مطرح کرد؛

اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با همت بسیج

اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با همت بسیج
خوزستان - حجت الاسلام موسوی زاده گفت: اعزام طلاب بسیجی به بیمارستان های کرونایی تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی  به عنوان همراه بیمار و خدمت به کادر پزشکی صورت گرفت.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در خصوص رسالت بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون بیان داشت: همانطور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بار‌ها بر تشکیل، تقویت، حفظ و انسجام بسییج تاکید کردند، به این نتیجه می‌رسیم  که در عمر بیش از ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، اگر گره‌ای در مسائل نظامی، جنگ اقتصادی، بیولوژیکی و رسانه‌ای افتاد با حضور بسیج این گره باز شد و ملت ایران  به پیروزی رسید، در واقع هر جا که ما دست استمداد به بسیج دراز کردیم آن کارحل شد.

جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت بسیج عنوان داشت: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت حرکت بسیج باید ضمن آسیب شناسی و بررسی کمیته‌های انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰ نقاط قوت آن‌ها را در بسیج امروز ایجاد کنیم و با این کار به بسیج انسجام بیشتری ببخشیم.

حجت الاسلام موسوی زاده بسیج را مویرگی در تن همه نهاد‌ها و ادارات خواند و گفت: بسیج به عنوان لشکر نظامی نیست بلکه خود ملت است؛ امروزه  بسیج در همه موضوعات ورود می‌کند کما اینکه در جنگ اقتصادی موجود در کرونا همین بسیجیان مؤمن و با اخلاص در خط مقدم هستند.

وی در رابطه با شاخصه‌های مهم بسیج امروز اظهار داشت: اخلاص، پای کار بودن و ولایت مداری از شاخصه‌های بسیج امروز است.

حجت الاسلام موسوی زاده در پایان با اشاره به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی به وسیله طلاب و روحانیون حوزوی گفت: با توجه به شرایط کرونا یکی از کار‌هایی که توسط حوزه علمیه خوزستان در حال انجام است، اعزام طلاب بسیجی به بیمارستان‌های کرونایی تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان همراه بیمار و خدمت به کادر پزشکی است، این طرح از اوایل هفته بسیج در بیمارستان رازی، سینا و امیرالمومنین به وسیله بسیج طلاب مدارس علمیه به صورت داوطلبانه صورت گرفته است. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات