۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۶۹۱۶۲
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم مطرح کرد؛

مدارس مشکات ظرفیت دانشجویی و طلبگی را در هم آمیخته

مدارس مشکات ظرفیت دانشجویی و طلبگی را در هم آمیخته
قائم مقام مجتمع حوزوی مشکات گفت: اغلب طلاب ما، طلابی هستند که از دانشگاه به حوزه هجرت کرده و ظرفیت دانشجویی و طلبگی را درهم آمیخته‌اند و دراین زمینه ظرفیت خوبی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم قائم مقام مجتمع حوزوی مشکات در نشست وبیناری «بسیج؛ مقاومت و حوزه انقلابی» با اشاره به ظرفیت‌های مدارس مشکات، گفت: ما ۸ مدرسه داریم که اغلب طلاب ما، طلابی هستند که از دانشگاه به حوزه هجرت کرده‌اند و ظرفیت دانشجویی و طلبگی را در هم آمیخته‌اند و یک فرصت خوبی برای هم افزایی بسیج دانشجو و طلبه در این مجموعه وجود دارد.

وی افزود: در برخی از مدارس ما بسیج‌های بسیار فعال مشغول هستند و هدف ما از تشکیل این جلسه معرفی آن‌ها و قدردانی از زحمات آن‌ها و همچنین در آینده هماهنگی بین بسیج‌ها و حمایت از آن‌ها است؛ مخصوصاً بسیج مدرسه علی‌بن موسی الرضا(ع) که مدتی فعالیت‌های بسیار خوبی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم با اشاره به حضور جهادی بسیجیان مدارس صدر عنوان کرد: در شرایط سیل و زلزله و همچنین در شرایط اقتصادی امروز از قبیل کمک به آسیب دیدگان این دو حادثه کمک‌های شایانی داشته‌اند.

وی ادامه داد: بسیجیان ما با حضور در بیمارستان‌ها و کمک رسانی به بیماران کرونایی و همچنین تغسیل اموات کرونایی که یک وظیفه در زمین مانده بود به میدان آمدند و همچنین با تهیه بسته‌های معیشتی متعددی توسط طلاب این مجموعه در مدارس مختلف انجام گرفت و همچنین سازماندهی امکانات مردمی برای خدمت به مردم بخش‌هایی از فعالیت جهادی عزیزان ما در بسیج مجتمع حوزه‌ای مشکات بوده است.

قائم مقام مجتمع حوزوی مشکات با اشاره به ساختمان ستاد مدارس حوزه‌ای صدر گفت: این مکان مقدس قدمگاه رزمندگان دلیر هشت سال دفاع مقدس بوده و تصاویر اعزام رزمندگان به جبهه ها موجود است. ۵۰ هزار رزمنده مخلص از این محل به جبهه‌ها اعزام شدند و تعدادی از آن‌ها شهید شدند و پیکرهایشان به این محل بازگشت بنابراین این محل نورانیت خاصی دارد و تصمیم بر این شد که این هفته که هفته بسیج است محفلی در این محل ترتیب داده شود.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Spain
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
خسته نباشید آقای حاج ابوالقاسم
0
0