۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۶۹۲۰۵

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین اختری درپی درگذشت مولانا نقوی

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین اختری درپی درگذشت مولانا نقوی
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا در پی درگذشت دکتر سید کلب صادق نقوی امام جمعه شهر لکنهو هند پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا در پی درگذشت دکتر سید کلب صادق نقوی امام جمعه شهر لکنهو هند پیام تسلیت فرستاد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانگداز مولانا دکتر سید کلب صادق نقوی عضو مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و امام جمعه شهر لکنهو و از خطبای مشهور هند موجب تألم و تاسف و اندوه فراوان گردید.

مرحوم مغفور دکتر کلب صادق از حامیان بارز انقلاب اسلامی و محور مقاومت و از منادیان وحدت و غمگسار مردم و پیروان اهل بیت در هند بود و دارای مراتب علمی و سجایای اخلاقی و از بزرگان جامعه شیعیان آن کشور بشمار می‌رفت که سال‌های متمادی به خدمات علمی و دینی و فرهنگی پرداخته بود از جمله با تأسیس مدارس نقش موثری در تعلیم و تربیت نو نهالان و جوانان مبذول نمود.

این عالم فداکار نقش موثری در اتحاد امت اسلامی و مذاهب داشت و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نبود.

اینجانب اصالتا ازسوی خود و به نمایندگی از اعضای معزز و مکرم شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام فقدان این عالم وارسته را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مد ظله العالی و علمای کرام و مدرسین و حوزه‌های علمیه و خاندان محترم و فرزندان مکرم تسلیت عرض نموده علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

محمد حسن اختری

ارسال نظرات