۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۶۹۲۶۲

تلویزیون اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آغاز به کار کرد

تلویزیون اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آغاز به کار کرد
تلویزیون اینترنتی کوثر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تلویزیون اینترنتی کوثر روز پنج شنبه ششم آذر همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت(س) در دو استودیو و با ارتباط با حرم مطهر حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و خانم دکتر علاسوند عضو شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران کار خود را آغاز کرد.

این رسانه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 9 الی 11 پخش آزمایشی خواهد داشت.

توجه ویژه به مخاطبان به‌عنوان سرمایه های اجتماعی، همکاری همه‌جانبه با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در رادیو و تلویزیون، توجه به طلاب جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف تلویزیون اینترنتی کوثر است.

در ایام شیوع بیماری کرونا برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به صورت مجازی دنبال می‌شود و بسترهای اجرای برنامه‌های مجازی به منظور استفاده و بهره‌برداری مخاطبان حوزوی با توسعه فراوانی همراه بوده‌اند.

در این راستا پیش از این سامانه مدرس به عنوان جایگزین کلاس‌های حضوری از سوی مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران راه‌اندازی شده و تاکنون هزاران ساعت آموزشی از طریق این سامانه برگزار شده است.

اکنون و با افزایش برنامه‌ها، سخنرانی‌ها و مراسم مجازی که با مخاطب سراسری و عمومی از سوی ستاد مرکز، مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران برگزار می‌شود، اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تلویزیون اینترنتی خود را به منظور بهره‌برداری عمومی از این برنامه‌ها راه‌اندازی می‌کند./998/د102/ب1

ارسال نظرات