۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۶۹۲۷۰
رییس جنبش حسینی پاکستان:

سران عربستان سعودی خائن هستند

سران عربستان سعودی خائن هستند
حجت الاسلام حسینی در سخنانی دیدار مخفیانه بن سلمان با نتانیاهو را به شدت مورد انتقاد قرار داد و سران عربستان سعودی را خائن دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عابد حسین حسینی رییس جنبش حسینی پاراچنار پاکستان و نماینده سابق پارلمان این کشور در سخنانی دیدار مخفیانه بن سلمان با نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: این دیدار تعجب برانگیز نیست چون خیانت به جهان اسلام در خون سران عربستان نهفته است.

این روحانی شیعه منطقه پارچنار، سران و رؤسای پاکستان را نسبت به برقراری هرگونه ارتباط با اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی هشدار داد و افزود: قدس قبله اول جهان اسلام است و پاکستان کشوری مسلمان است، لذا هرگونه نرمی در رفتار و گفتار و نشان دادن چهره خوش به رژیم صهیونیستی و یا اقدام در برقراری ارتباط با اسرائیل، با واکنش ملت پاکستان و گروه های مقاومت روبرو خواهد شد.

رییس جنبش حسینی پاراچنار پاکستان با بیان این که سران عرب به قدری برده امریکا و اسرائیل شده اند که دیگر مسئله فلسطین و قبله اول جهان اسلام برای آنها اهمیت چندانی ندارد، تاکید کرد: آنان در حال حاضر مشغول فشار بر پاکستان اند تا این سرزمین اسلامی را نیز در فهرست خائنین به ملت مسلمان و مظلوم فلسطین قرار دهند.

وی در آخر افزود: ما با قبله نخست اسلام رابطه دینی و معنوی داریم لذا گفتگو درباره صلح با اسرائیل غاصب در داخل پاکستان غیر قابل تحمل و بی جا است./988/

ارسال نظرات