۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۶۶۹۳۰۱
وزیر دفاع مطرح کرد؛

روشنی رد پای رژیم صهیونیستی و منافقان در ترور شهید فخری زاده

روشنی رد پای رژیم صهیونیستی و منافقان در ترور شهید فخری زاده
امیر حاتمی با بیان اینکه رد پای رژیم صهیونیستی، آمریکا و خائنان داخلی به ویژه منافقان در این ترور کور روشن است، گفت: جزئیات امنیتی به زودی از سوی مسؤولان اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امیر حاتمی زیر دفاع کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی خبر 21 به تشریح جزئیات ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان پرداخت و گفت: حوزه دفاع در خط مقدم امنیت آفرینی برای مردم قرار دارد و همواره مورد بغض و کینه دشمنان واقع می شود.

وی ادامه داد: کسانی که در زمینه امنیت آفرینی برای مردم مؤثر هستند همواره مورد کینه دشمن بوده و شهید فخری زاده از آن جهت که در این زمینه بسیار فعال بود مورد هدف دشمن قرار گرفت.

امیر حاتمی تأکید کرد: ایشان منشأ خدمات بسیار بزرگی در عرصه های دفاعی و غیر دفاعی بودند که مسأله لیزر در پدافند هوایی یا کشف هواپیمای مهاجم از طرق غیر رادار از جمله آن محسوب می شود.

وزیر دفاع ابراز کرد: ایشان در خدمت مردم عزیز بودند و کیت تشخیص کرونا را ساختند و در حوزه واکسن کرونا نیز قدم های بلندی را برداشتند که خبرهای آن به زودی منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما که ترور را به عنوان ابزاری علیه مردم و خادمان آنها استفاده کرده اند، شهید فخری زاده را به صورت ناجوانمردانه مورد هدف قرار دادند، خاطرنشان کرد: رد پای رژیم صهیونیستی، آمریکا و خائنان داخلی به ویژه منافقان در این ترور کور روشن است؛ جزئیات امنیتی این حادثه در زمان مقتضی از سوی مسؤولان امنیتی مطرح می شود.

امیر حاتمی اظهار داشت: این خباثت ها و دشمنی ها و این حجم از بغض و کینه از سوی رژیم صهیونیستی، آمریکا و منافقان بوده است و به روشنی دست آنها را در ترور شهید فخری زاده می توان دید.

وی همچنین در گفت‌وگوی تلویزیونی در خبر 20:30 در تشریح جزئیات این حادثه تروریستی گفت: این حادثه تروریستی بعدازظهر امروز اتفاق افتاد که دو نفر از محافظان محسن فخری‌زاده رئیس پژوهشگاه مجروح شدند و یک نفر از محافظان وی به شهادت رسید؛ در این اقدام تروریستی محسن فخری‌زاده که دچار جراحت شده بود پس از انتقال به بیمارستان شهید شد و تلاش های پزشکان نتوانست در این زمینه مؤثر باشد.

وزیر دفاع افزود: در این حادثه تروریستی ابتدا یکی از تروریست‌ها اقدام به تیراندازی به خودروی شهید فخری‌زاده کرد و چند ثانیه بعد خودروی نیسان حامل مواد منفجره که در نزدیکی خودروی شهید فخری‌زاده شهید بود، منفجر شد./841/

ارسال نظرات