۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۶۶۹۳۱۸
گروه‌های مقاومت منطقه:

از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به عاملان شهادت فخری زاده حمایت می کنیم

از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به عاملان شهادت فخری زاده حمایت می کنیم
جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و ائتلاف 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه‌های جداگانه ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای ایران بر قدرت ایران و تحقق پیشرفت هسته‌ای تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌های جداگانه، جنایت ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کردند.

در بیانیه حماس به این مناسبت آمده است: «این ترور، همزمان بوده است با تهدیدهای بی‌وقفه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران که با هدف محروم کردن امت از در اختیار داشتن ابزارهای پیشرفت علمی و قدرت انجام می‌شود تا قدرت از آن رژیم اشغالگر صهیونیستی و پروژه شهرک سازی‌های آن باشد که همه امت را هدف گرفته است. بدین ترتیب می‌خواهند منطقه را در گرداب کشتار باقی نگاه دارند و با ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی منافع رژیم صهیونیستی را محقق کنند.»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران شهادت محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت و افزود: «همه ما به قدرت ایران و امت برای جبران این ضایعه اعتماد داریم و می‌دانیم که با تلاش بیشتر و تحقق پیشرفت، انحصار طلبی قدرت‌های استکباری در زمینه عوامل قدرت و پیشرفت علمی در منطقه را خواهند شکست.»

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: «ما حادثه تروریستی که محسن فخری زاده دانشمند ایران را هدف گرفت محکوم می‌کنیم.»

جهاد اسلامی تاکید کرد: «رد پای رژیم صهیونیستی و آمریکا در این جنایت ترور کاملا آشکار است.»

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین نیز با صدور بیانیه‌ای گفت: «جنایت ترور دانشمند ایرانی اقدامی بزدلانه بود و رد پای محور شرارت در آن آشکار است.»

در این بیانیه آمده است:« از درگاه الهی برای این دانشمند ارشد هسته‌ای، رحمت و بهشت برین و برای آیت الله خامنه‌ای و ملت شجاع ایران و خانواده شهید و همه دوستدارانش صبر و شکیبایی مسئلت داریم.»

در بیانیه شورای سیاسی ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین آمده است: «ما از جمهوری اسلامی و همه اقدامات آن در پاسخ به دستان کثیفی که این عملیات تروریستی را اجرا کردند و کسانی که از آن پشتیبانی کردند، کاملا حمایت می‌کنیم.»/۹۸۸/ج

فارس

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
عده‌ی سرطانی ماهیتش همینه. اگر جراحی و حذف نشه همه جا رو در بر می‌گیره. تا پوزه صهیونیستها رو به خاک نمالیم همین آشه و همین کاسه. تا الان چندین بار دست به ترور زدند و پاسخی نگرفتند. تسلیت به همه‌ی کسانی که قلبشون برای سرافرازی ایران می‌تپه. با حفاظت بهتر از این گوهرهای کمیاب سرمایه‌های کشور رو حفظ کنیم.
0
0
ناصر حکمتی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
قطعا در مرحله اول باید نفوذی ها شناخته بشوند.و در مرحله بعد با مشورت و تصمیم جمعی یک پاسخ سخت باید بدیم تا درس عبرتی برای دشمنان این سرزمین باشد
0
0