۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۶۹۳۵۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان:

ترور، خللی در اراده راسخ ملت ایران ایجاد نخواهد کرد

ترور، خللی در اراده راسخ ملت ایران ایجاد نخواهد کرد
خوزستان - حجت الاسلام رستگار گفت: جمهوری اسلامی بسان درخت تناوری است که با خون شهدا آبیاری می‌شود و به طور حتم این حرکات به ضرر دشمنان جمهوری اسلامی خواهد شد.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در رابطه با تاریخچه  ترور شخصیت‌های نظام انقلاب اسلامی بیان داشت: ترور شخصیت‌های نظام اسلامی پس از ناامیدی دنیای استکبار از شکست انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد و مختص به این برهه زمانی نیست، با مشاهده روز‌های نخست انقلاب اسلامی و شهدای ۷ تیر، ۸ شهریور و همچنین شهادت مردم عادی درمی یابیم که دنیای استکبار همواره در کمین انسان‌های وفادار به انقلاب اسلامی بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص ترور شهید فخری زاده عنوان داشت: جریان ترور شهید فخری زاده از سال ۸۴ در دستور کار قرار گرفت که پس از چندین مرتبه اقدام ناموفق؛ متاسفانه در ۷ آذر ۹۹ موفق به ترور این شهید ارزشمند شدند.

حجت الاسلام رستگار خطاب به عاملان این ترور اظهار داشت: شهادت دانشمندان هیچ خللی در اراده جمهوری اسلامی ایران به وجود نمی‌آورد بلکه ملت را مصمم‌تر می‌کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه معارف دینی، الهی و تخصصی با سلاح گرم از بین نخواهد رفت، تصریح کرد: این دانشمندان با آموزش علم به دانشجویان خود این علوم را به تولید انبوه رساندند؛ همچنین انقلاب ما بسان درخت تناوری است که با خون شهدا آبیاری می‌شود و به طور حتم این حرکات به ضرر دشمنان جمهوری اسلامی خواهد شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اعتراف سناتور‌های آمریکا در خصوص شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز داشت: آن‌ها تصور می‌کردند با شهادت حاج قاسم سلیمانی با خروج از منطقه و عقب نشینی دست از حمایت جبهه مقاومت بر خواهیم داشت؛ نه تنها اینگونه نشد بلکه امروز مصمم‌تر از پیش در جبهه‌های مقاومت حضور پیدا کرده ایم.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه در دست داشتن عکس شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دستان سیاه پوستان ضد نژادپرستی نشان از صدور انقلاب به خارج از مرز‌ها است، ادامه داد: ما همچنان در حال جنگ تمام عیار با دنیای استکبار هستیم و آنان از هر فرصتی برای آسیب و ضربه به جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و از خوی کودک کشی و آگاهی  ستیزی خود دست نمی‌کشند.

این مقام مسؤول در خصوص وظیفه مسؤولان به جهت برخورد با عاملان این جنایات گفت: مسؤولان باید عمق این فاجعه را درک کنند و بدانند هرگز با مذاکره و روی خوش نمی‌توان با دنیای استکبار تعامل کرد.

وی در ادامه افزود: دستوری که اسلام در قبال برخورد با دنیای استکبار دارد تقابل است، تقابلی بسیار سنگین و شکننده که بتواند استخوان‌های دنیای استکبار را خرد کند و به طور حتم رهبر معظم انقلاب، عزیزان در سپاه و مسؤولان جواب مناسب را خواهند داد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به سابقه ۴۰ ساله جمهوری اسلامی در برخورد با دنیای استکبار گفت: سگ زرد برادر شغال است هیچ تفاوتی میان ترامپ و بایدن نیست، مسؤولان باید این را آویزه گوش خود کنند که مذاکره با آمریکا باید برای همیشه به خاک سپرده شود. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات