۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۶۹۳۸۰

نقطه‌زنی هاآرتص

نقطه‌زنی هاآرتص
هنگامی که برخی بهت‌زده از ترور، برخی خشمگین، برخی بی‌تفاوت و برخی خوشحال بودند، هاآرتص موشک نقطه‌زنی فرستاد و برنامه جمهوری اسلامی را برای انتقام افشا کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جاده‌ها بر سرجای خود مستحکم‌‌اند و این مردمان هستند که انتخاب می‌کنند در کدام راه پاگذاشته و آن را بپیمایند؛ مسیر اندیشه نیز از این قاعده مستثنی نیست و این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم اندیشه خود را در کدام مسیر راهی کنیم. اصلا نزاع بر سر مسیر است و کسی که به پایین بودن خود واقف است با هر حیله‌ای سعی بر پایین کشیدن حریف دارد.

حال هرگاه دشمن نتواند با فریب، خدعه، نیرنگ و مذاکره مسیر اسلام و انقلاب را مسدود کند، دست به ترور و حذف فیزیکی می‌زند ولی متوجه نیست که با ترور شخصیت‌های بزرگ ما، اسلام و انقلاب تأیید می‌شود؛ او نمی‌داند که با کشتن ما، مسیر خالی نمی‌‍‌شود که هیچ، بلکه ملت ما بیدارتر می‌شوند.

هرگاه به اینجای قافیه می‌رسم، این بیت برایم تداعی می‌شود «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»؛ چرا که خون  شهید هيچگاه هدر نمی‌رود، خون شهيد به زمين نمی‌ريزد، خون شهيد هر قطره‌اش تبديل به صدها قطره، هزاران قطره بلكه به رودی از خون بدل می‌گردد که در پيكره اجتماع وارد می‌شود و همه را با خود همراه می‌سازد.

خون شهید جریان دارد

آری؛ این همان رازی است که از شدت آشکاری نهان گشته و دشمن هرازچندگاهی دوباره، سه‌باره بلکه بارها بازی می‌خورد و خون‌ها را بر زمین می‌ریزد؛ در صورتی که امام عظیم الشأن ما فرمود: این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست.

اشتباه محاسباتی معنایش این است که کسی خیال کند با حذف کردن نفر، مسیر را حذف کرده و طی کنندگان آن را مستأصل می‌کند؛ نقطۀ اشتباه و خیال باطل دشمن همینجا بود ولی دیروز، روزنامه صهیونیستی هاآرتص از این اشتباه پرده برداری کرد و گفت "Iran Will Find a Nuclear Scientist Just as Talented as the Assassinated Fakhrizadeh" «باکشتن فخری‌زاده، ایران دوباره دانشمندی مانند او را تربیت خواهد کرد».

در پیام صبح امروز امام خامنه‌ای که به مناسبت شهادت این عنصر علمی کم‌نظیر، شهید فخری‌زاده صادر شد، به این نکته تصریح کردند و پس از بیان اینکه دست‌اندرکاران، عاملان و آمران این جنایت باید مجازات شوند، نوشتند: تلاش علمی و فنی این شهید در همۀ بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت باید پیگیری و دنبال شود.

مسیر خالی نمی‌ماند

هدف اسلام و به تبع آن انقلاب اسلامی در یک کلمه خلاصه گشته و آن کلمه چیزی جز «تربیت» نیست. این استراتژی بلند انقلاب است که به یک یا دونفر اکتفا نکرده و به دنبال کارخانه انسان سازی است؛ انقلاب کارخانه‌ای درست کرده که با از دست رفتن نفرات، مسیر خالی نمی‌شود و تازه اول راه این درخت است.

حال چگونه می‌توان انسان‌ها را ساخت؟ انبیاء می‌گویند برای ساختن انسان باید محیطِ متناسب، محیط سالم، محیطی که بتواند او را در خود بپروراند، تربیت کرد و بس. انبیاء می‌گویند دانه‌دانه نمی‌شود قالب گرفت، کارخانه باید درست کرد. انبیا می‌گویند اگر بخواهیم ما یکی‌یکی آدم‌ها را درست کنیم، شب می‌شود و عمر می‌گذرد؛ جامعه لازم است، نظامی لازم است، باید در منگنه‌ی یک نظام، انسان‌ها به شکل دلخواه ساخته بشوند و بس، فقط همین است و بس.

سیدمحمد متکلم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
اونا فهمیدن باید روی نسل نوجوون برنامه ریزی کرد ولی آموزش و پرورش ما هنوز...
7
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
جوانان نخبه و دانشمندان مؤمن ما با نهضت فراگیر علمی و تکثیر هسته‌های تولید علم، اثرگذارترین پاسخ‌ها را به دشمنان عزت و عظمت ما خواهند داد و جهاد مؤمنانه خود را باقدرت ادامه می‌دهند.
6
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
فرمایش نگارنده متین است ولی برخی افراد تکرار نخواهند شد...
6
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
قطعا فخری یک نفر نیست، بروبچه هاش هم مثل خودش وایسادن
6
0
سید علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
ماشاالله؛ با عینک جدیدی به مساله نگاه کردید
5
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
قلمت به درد نمیخوره
5
7
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
تیتر جذابی بود و متن نیز. باتشکر
3
0