۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۶۹۴۱۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

قطار پیشرفت علمی کشور با ترور شهید فخری زاده از حرکت باز نخواهد ایستاد

قطار پیشرفت علمی کشور با ترور شهید فخری زاده از حرکت باز نخواهد ایستاد
مازندران - حجت الاسلام صادقی گفت: تلاش های علمی شهید فخری زاده عزت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن ترور بزدلانه شهید فخری زاده از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار، متوسل شدن به ترور و بمب گذاری از سوی عوامل این کشورها را نشان از شکست های سیاست های نظام سلطه علیه ملت ایران دانست.

وی با بیان این که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سیاست فشار علیه جمهوری اسلامی را آغاز کرده است، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در طول این چهار دهه از هر شیوه ای برای فشار بر ملت ایران استفاده کردند که با ایستادگی و مقاومت این ملت، جز رسوایی و بی آبرویی برای آنها چیزی حاصل نشده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که قطار پیشرفت و توسعه علمی کشور با شهادت یک دانشمند از حرکت باز نخواهد ایستاد، تصریح کرد: این اقدامات جنایت کارانه، ملت بزرگ ایران به ویژه دانشمندان کشورمان را در توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی مصمم تر خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی، رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار را عاملان اصلی ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده معرفی کرد و گفت: ملت بزرگ ایران انتقام خون پاک این شهید را از این جنایت کاران بین المللی خواهد گرفت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که عزم ملت ایران برای حرکت در مسیر رشد و تعالی جزم تر از گذشته است، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با چنین اقدامات بزدلانه ای، چهره خبیث و جنایت کار خود را در عرصه جهانی بیشتر نمایان می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهید فخری زاده تنها یک مدیر خدوم و زحمتکش نبود بلکه دانشمندی از جنس مردم بود که عمر خود را صرف خدمت به پیشرفت، عزت و استقلال کشور خود کرد، بیان داشت: تلاش های علمی این شهید والا مقام عزت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در این جنایت ضد بشری سر پنجه های سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی نمایان است، خاطرنشان کرد: این ترور وحشیانه بار دیگر نفاق و دو رویی مدعیان ضدیت با تروریسم را در جهان رسوا کرد و نشان داد شعارها و ادعاهای آنها تنها با هدف تأمین منافع نامشروع شان در کشورها است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم غاصب صهیونیستی ده ها سال است که مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را در برابر چشمان مدعیان دفاع از حقوق بشر به خاک و خون می کشد، تصریح کرد: ادعای دروغین دفاع از حقوق بشری غرب بار دیگر با ترور دانشمند هسته ای کشورمان نمایان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی در زمان مقتضی پاسخ این جنایت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را خواهد داد، بیان داشت: در حال حاضر رشد و توسعه علمی کشور و ادامه راه شهید فخری زاده می تواند بهترین پاسخ به دشمنان ملت ایران باشد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات