۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۶۹۵۰۳
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه:

دشمن با حذف فیزیکی افراد نمی تواند به نظام اسلامی ضربه وارد کند

دشمن با حذف فیزیکی افراد نمی تواند به نظام اسلامی ضربه وارد کند
آیت الله رجبی گفت: امثال فخری زاده و دانشمندان هسته ای شاگردانی تربیت کردند که با تلاش شبانه روزی راه آنها را ادامه می دهند و به زودی شاهد افول رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

آیت الله محمود رجبی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید محسن فخری زاده، گفت: استمرار نظام اسلامی ایران مدیون شخصیت‌ها و اندیشمندان بزرگی است که با اخلاص و روحیه جهادی نهایت تلاش و خدمت را به اسلام و نظام ولایی داشتند.

آیت الله رجبی بیان کرد: شهید فخری زاده افتخار ملت ما در مسائل هسته‌ای و دفاعی بوده و فعالیت های آموزشی و پژوهشی بسیاری داشته است؛ از این رو باید دانشگاهیان و حوزویان اشخاصی همچون شهید فخری زاده را الگوی خود  قرار دهند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه ابراز کرد: نتانیاهو در سالیان قبل مهندس محسن فخری زاده ترویست اعلام کرده بود و این شهید بزرگوار یکی از نیروهای انقلابی بود که رژیم صیهونیستی از وجود آن وحشت داشت؛ از این رو به حذف فیزیکی و ترور وی روی آورد.

وی بر لزوم صیانت از شخصیت های علمی و اندیشمندان نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: بر سران نظام اسلامی واجب است که بالاترین رده‌های حفاظتی را برای اندیشمندان علمی و هسته ای قرار دهند تا اینکه دیگر شاهد این عملیات های کوردلانه در کشور نباشیم.

آیت الله رجبی خواستار پیگیری و برخورد قاطع با عاملین شهادت فخری زاده شد و افزود: باید با عوامل این جنابت بزرگ برخورد قاطع انجام شود و این مسأله در قالب های مناسب از طریق مجامع بین المللی پیگیری شود تا دشمنان از این طریق درس عبرت بگیرند و دیگر جرأت ترور دانشمندان کشور ما را نداشته باشند.

وی با هشدار بر خطر نفوذ در نهادها و دستگاه های کشور گفت: باید دستگاه امنیتی و نظارتی کشور تمام تلاش های خود را برای یافتن نفوذی‌ها و جاسوسانی که با عنوان بازرسان انرژی اتمی یا عنوان‌های دیگر در کشور ما رفت و آمد دارند، داشته باشند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: بیگانگان به جهت اینکه اندیشمندان نیروهای خدوم کشور ما هستند و به توهم خودشان با حذف فیزیکی افراد می‌­توانند به نظام اسلامی ایران ضربه وارد کنند؛ دست به ترور آنها می زنند.

آیت الله رجبی اظهار کرد: امثال فخری زاده و دانشمندان هسته ای دیگر شاگردانی تربیت کردند که با تلاش شبانه روزی راه آنها را ادامه خواهند داد و به زودی شاهد افول رژیم صهیونیستی خواهیم بود./998/ت302/ب1

ارسال نظرات