۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۶۹۵۱۶
از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛

جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان برگزار می‌شود

جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان برگزار می‌شود
تأکید سومین جشنواره بر طراحی لباس نوجوان است، لباسی که می‌تواند ساختار ذهنی و جهان‌بینی نوجوان را تحت تأثیر قرار دهد است.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، فراخوان سومین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.
 
به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مشروح فراخوان سومین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان به شرح ذیل است:

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در جامعه طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس، توسعه کانون‌های تولیدی خُرد، تکمیل زنجیره تولید با بهره‌مندی از توانایی نخبگان در طراحی لباس کودکان و نوجوانان که بخش اعظم جمعیت جوان کشور را تشکیل می‌دهند و با توجه به نیاز بخش تولید به الگو‌های جدید و مناسب برای کودکان و نوجوانان با حفظ هویت ایرانی-اسلامی و باور به تحقق جهش تولید با اتکا به توان نیروی انسانی داخل کشور و اولویت‌بخشی به عوامل مؤثر بر ارتقا «بهداشت و سلامت محیط کارگاهی در زنجیره تولید و عرضه محصولات» سومین جشنواره ملی مد و لباس کودک و نوجوان را برگزار می‌کند.
 
تأکید سومین جشنواره بر طراحی لباس نوجوان است، لباسی که می‌تواند ساختار ذهنی و جهان‌بینی نوجوان را تحت تأثیر قرار دهد است. علاوه بر این طراحی استاندارد لباس، کیف و کفش براساس آناتومی و با تأکید بر حفظ سلامت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان مدنظر قرار دارد.

گفتنی است که براساس این اعلام، علاقه‌مندان تا ۱۵ دی‌ماه برای ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره فرصت دارند که برای ثبت نام می‌توانند از طریق وب‌سایت جشنواره به نشانی www.modolebas.com اقدام کنند.

لازم به ذکر است به نفر برگزیده در هر بخش رقابتی، تندیس طلایی جشنواره، دیپلم افتخار و سفر به جزیره کیش، نفرات دوم و سوم؛ لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی و نفرات شایسته تقدیر یک لوح تقدیر اعطا می‌شود.
ارسال نظرات