۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۶۹۶۲۴

تقدیر ۱۷۰ نماینده مجلس از آیت الله رئیسی به خاطر مبارزه با فساد

تقدیر ۱۷۰ نماینده مجلس از آیت الله رئیسی به خاطر مبارزه با فساد
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: بیش از ۱۷۰ نفر از نمایندگان با صدور بیانیه‌ای از رئیس قوه قضائیه به خاطر مبارزه با فساد در ماجرای خصوصی‌سازی‌ها تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: بیش از 170 نفر از نمایندگان با صدور بیانیه‌ای از آیت الله رئیسی و به طور کل قوه قضائیه به خاطر مقابله با فساد در ماجرای واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله رئیسی

رییس محترم قوه قضاییه

با اهدای سلام و تحیت

احتراما ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدین وسیله مراتب قدردانی و امتنان خود را از اهتمام مجدانه قوه قضائیه در برقراری عدالت، صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت المال در برابر تعرض غارت‌گران در جریان واگذاری‌های خلاف قانون سازمان خصوصی‌سازی به ویژه اقدام قاطع به عمل‌آمده در ابطال واگذاری شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری مغان اعلام می‌داریم.

هر چند حامیان تضییع حقوق و اموال مردم با حمایت مستقیم اعمال فشارهای سیاسی یا به طور غیرمستقیم با تمسک به هر وسیله ممکن و حتی درخواست چشم‌پوشی از نقض بین قانون توسط آن قوه معزز، به هر نحو از انحاء سعی در تطهیر مجرمان و محافظت از متعرضان به حقوق ملت شریف ایران را دارند تا اموال به یغما رفته به هر طریق تحت استیلای آنها حفظ شود. رجاء واثق دارد مجموعه محترم قضائیه با حضور حضرتعالی ضمن مجازات مجرمان ذی‌مدخل کلیه اموال غارت شده از جمله شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، مهندسی بین المللی ایران ایرتور، شرکت پالایش نفت کرمانشاه و... را به بیت المال باز خواهد گرداند./998/د102/ب1

ارسال نظرات