۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۶۹۶۹۵
حجت الاسلام غفاری فر تأکید کرد؛

تضعیف کنندگان امروز نهادهای امنیتی؛ گرا دهندگان تحریم به دشمن

تضعیف کنندگان امروز نهادهای امنیتی؛ گرا دهندگان تحریم به دشمن
حجت الاسلام غفاری فر گفت: جریانی که امروز به تضعیف نهادهای امنیتی می پردازد و ضعف این نهادها را عامل شهادت فخری زاده می داند همان جریانی است که گرای تحریم به دشمن می داد.

حجت الاسلام غفاری فر استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به خط خبری ایجاد شده در فضای مجازی برای تخریب نهادهای امنیتی در پی شهادت شهید فخری زاده، گفت: این مسأله قطعی است که دشمنی دشمنان و تلاش منافقین در رسیدن به مطامعشان تمامی ندارد.

وی اظهار داشت: مطالبه گری از نهادهای امنیتی و انتظامی حق همه آحاد جامعه است و این نهادها باید در خصوص تأمین امنیت نخبگان ما جدیت بیشتری به خرج دهند، اما این مطالبه گری نباید به قیمت تضعیف نیروهای امنیتی ما تمام شود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در سال 78 و در جریان اغتشاشات این سال شاهد بودیم که ابتدا دشمن با کمک منافقین داخلی با درج مطالبی در آن روزنامه کذایی، هجمه به وزارت اطلاعات را آغاز کردند و کار به قوه قضائیه کشیده شد.

حجت الاسلام غفاری فر افزود: وقتی تلاش های معاندین برای ضربه به وزارت اطلاعات با نتیجه مورد انتظار آن ها همراه نبود این بار هجمه خبری و رسانه ای دیگری علیه نیروی انتظامی به عنوان نیروی امنیتی همیشه در صحنه، را آغاز کردند.

استاد حوزه علمیه گفت: کسانی که امروز به تضعیف نهادهای امنیتی می پردازند، همان افرادی هستند که گرای تحریم را به دشمن دادند و افرادی مانند تاجزاده هستند، که با کمال گستاخی و بی شرمی به نهاد مرجعیت توهین می کند و گویی گذشته خود را فراموش کرده اند.

وی بیان داشت: این جریان انگار سوت کف زدن هایشان را در فتنه 88 و ولع نشان دادن برای پیروزی بایدن را از یاد برده اند و عجیب است که همان کسانی که اصرار بر مذاکره با وهابیون صهیونیست سعودی دارند، امروز مدعی خلل در نهادهای امنیتی شده اند.

حجت الاسلام غفاری فر اظهار داشت: جریان نفاق امروز بر طبل تحول در سیستم امنیتی کشور می کوبد و این حرکت مسبوق به سابقه است و این همان شیوه ای است که رجوی ملعون و بازرگان در مقابل ارتش به کار گرفتند و خواستار حذف ارتش شدند و خاطره برخورد خشن برخی در مجلس در ابتدای انقلاب در خاطره ها محفوظ است.

وی تصریح کرد: خط مطالبه گری از نیروهای امنیتی را باید از خط حمله به نیروهای امنیتی تفکیک کرد و خط تخریب نیروهای امنیتی همان خطی است که حجاریان، تاجزاده و ناآشناها از فتنه 78 به بعد در دستور کار خود قرار دادند و حزب الله نباید در این عرصه فریب خائنین را بخورد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن تاب جنگ نظامی با ملت ایران را ندارد، بنابراین ابتدا دانشمندان ما را ترور می کند و بعد به مرحله پیچیده کار می رسد که همان جنگ نرم و جنگ روانی است.

وی افزود: دشمن در حقیقت با این کار در تلاش است تا بازی دو سر بردی را برای خود رقم زند که یک سوی آن ترور دانشمندان و سوی دیگر تضعیف نهادهای امنیتی و بدبین کردن مردم نسبت به نهادهای امنیتی است./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات