۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۶۹۷۰۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

انتقام واقعی در گسستن تعهداتی است که ما را تحت سلطه استکبار قرار می دهد

انتقام واقعی در گسستن تعهداتی است که ما را تحت سلطه استکبار قرار می دهد
مازندران - امام جمعه ساری گفت: باید انتقام واقعی خون شهدا را در گسستن پیوندها و تعهداتی بجوییم که ما را زیر سلطه دنیای استکبار قرار می‌دهد و به خودتحریمی وادار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم مجازی گرامیداشت شهید دکتر فخری زاده با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان، این اقدام جنایت کارانه را نشان دهنده عصبانیت دشمنان از پیشرفت و توسعه علمی در کشورمان دانست.

وی با بیان این که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با ترور شخصیت های برجسته کشور تلاش کردند تا مانع از پیشرفت نظام اسلامی شوند، افزود: به برکت خون های پاک شهدا همه تلاش ها و توطئه های دشمنان علیه دستاوردهای علمی کشورمان شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در صنعت صلح آمیز هسته ای به عنوان یکی از کشورهای مهم دنیا محسوب می شود، خاطرنشان کرد: دشمن تصور می کند با شهادت دانشمندان و نخبگان کشورمان می تواند خللی در برنامه های صلح آمیز هسته ای کشورمان ایجاد کند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که حرکت در مسیر توسعه دانش صلح آمیز هسته ای با قدرت بیشتری ادامه پیدا می کند، تصریح کرد: امروز عزم ملت ایران به ویژه دانشمندان و نخبگان کشورمان برای ادامه مسیر شهید فخری زاده بیشتر از گذشته است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز دنیای غرب ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت برتر هسته ای در جهان می شناسد، بیان داشت: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت های علمی و دفاعی کشورمان شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که رشد و شکوفایی علمی کشور از این پس شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت، تصریح کرد: ایران اسلامی نخبگان و دانشمندان بسیاری را در خود پرورش داده که نمی گذارند فقدان شخصیتی همچون شهید فخری زاده خللی در ادامه این مسیر مهم ایجاد کند.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان ایران اسلامی باید بدانند هیچ بازگشتی در برنامه ها و توانمندی های هسته ای و دفاعی کشور وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: پیشرفت های علمی کشور در دو حوزه دفاعی و همچنین صنعت صلح آمیز هسته ای از این پس شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، شهادت را پایان جهاد دانست و با بیان این که وظیفه‌ ما این است که بی‌تفاوت و ساکت نباشیم بلکه خود را در معرض شهادت قرار دهیم و انتظار واقعی شهادت را داشته باشیم، گفت: این مسأله وقتی است که برای اقتدار، قدرت، خودکفایی، بقای استقلال، عزت و اعتلای انقلاب اسلامی و ملت ایران تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دامنه‌ی تلاش‌های تروریست صهیونیستی، آمریکایی و نهادهای جاسوسی برای ترور و تخریب در کشور ما بسیار وسیع است، افزود: به همین دلیل از تلاش‌ نهادهای کارآمد و قدرتمند امنیتی و اطلاعاتی برای حفظ امنیت ایران تشکر می‌کنیم؛ اما باید حفره‌ها و خلاها را نیز ترمیم کنند تا از این قبیل حوادث جلوگیری شود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود از اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی در راستای لغو و بی اثر کردن تحریم‌های ظالمانه دشمنان و برداشتن گام‌های مؤثر در جهت قوی شدن جمهوری اسلامی تشکر کرد و گفت: باید انتقام واقعی خون این شهیدان را در گسستن پیوندها و تعهداتی بجوییم که ما را زیر سلطه دنیای استکبار قرار می‌دهد و به خودتحریمی وادار می‌کند./950/پ310/ب1

ارسال نظرات