۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۶۹۷۰۴
در گفت‌وگوهای جداگانه با آیت الله رجبی و فرزند آیت الله مصباح تشریح شد؛

آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی + فیلم و صوت

آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی + فیلم و صوت
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و فرزند رییس این مؤسسه، آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی انتشار برخی از اخبار و شایعات درباره آیت الله مصباح یزدی، آیت الله محمود رجبی قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح درباره آخرین وضعیت این استاد و عالم برجسته حوزه، توضیحاتی ارائه کردند.

آیت الله محمود رجبی قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر به تشریح آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی پرداخت و گفت: وضعیت عمومی و جسمانی ایشان بحمدالله در حال حاضر مناسب است.

وی ادامه داد: آیت الله مصباح یزدی بخاطر بیماری گوارشی که از مدت ها قبل داشتند تحت معالجه بودند و اخیراً در اثر همین بیماری ضعف مفرطی پیدا کردند که امیدواریم با دعای همه علاقه مندان و ارادتمندان ایشان این ضعف و بیماری برطرف شود و بهبود پیدا کنند.

تعداد بازدید : 4

آیت الله رجبی خاطرنشان کرد: ایشان در حال حاضر در منزل خودشان بستری هستند و تحت مراقبت پزشکی قرار دارند، امیدواریم که این مداواها نتیجه بخش باشد و هر چه زودتر سلامتی کامل ایشان را شاهد باشیم.

توضیحات فرزند آیت الله مصباح درباره وضعیت جسمانی پدر

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح یزدی در این رابطه گفت: این بیماری، بیماری جدیدی نیست و آیت الله مصباح یزدی سال ها است که بیماری گوارشی دارند و اخیراً همان بیماری قدری شدت پیدا کرده است.

فرزند آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: در اثر این بیماری و روند درمانش ضعف مفرطی بر آیت الله مصباح یزدی عارض شده است و روند درمان ایشان به طور طبیعی ادامه دارد، همانطور که پیش از این نیز تحت درمان بوده اند، از این جهت عزیزان هیچ نگرانی نداشته باشند، زیرا مسائل درمانی ایشان در حال پیگیری است.

تعداد بازدید : 4

توضیحات فرزند آیت الله مصباح یزدی

وی اضافه کرد: ایشان در حال حاضر در منزل بستری هستند، چون بحمدلله نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند؛ امیدواریم با دعاها، توسلات و نذر و نیازها و دلسوزی هایی که علاقه مندان دارند، خداوند متعال کمک کند تا ایشان به زودی بهبودی کامل خود را پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی در پایان خاطرنشان کرد: عزیزان به اخبار کذب و شایعاتی که در برخی رسانه ها با انگیزه های مختلف پخش می شود توجه نکرده و اخبار صحیح را از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مصباح پیگیر باشند و با کمال آرامش برای سلامتی ایشان دعا کنند./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
خدای متعال وجود نازنین ایشان را حفظ بفرماید
2
0
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
انشالله از عمر دشمن کم بشه و به عمر این عالم فرهیخته افزوده بشه
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
طول عمر و سعادتشان را مسئلت داریم.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
خداوند شافی شفایش بدهد ان شاءالله
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
خداوندانشالله این مطهری زمان علامه مصباح یزدی رااز جمیع بلیات حفظ بفرماید.
0
0