۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۶۹۷۰۷
حجت الاسلام فلاح:

نباید عزت و اقتدار کشور فدای جاه طلبی های سیاسی جریان غرب گرا شود

نباید عزت و اقتدار کشور فدای جاه طلبی های سیاسی جریان غرب گرا شود
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران گفت: نباید عزت و اقتدار ایران اسلامی فدای جاه طلبی های سیاسی برخی جریان های غرب گرا شود.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، پیشرفت های امروز کشور در حوزه های مختلف را از برکات خون پاک شهدا و مجاهدت نخبگان و دانشمندان متعهد ایران اسلامی دانست.

وی با بیان این که هیچ قدرت خارجی نمی تواند مانع پیشرفت های علمی ایران اسلامی شود، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بلامنازع در جهان نقش آفرین است که اقتدار در سایه ایستادگی و مقاومت این ملت به دست آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی جریان های غرب گرا در سال های اخیر تلاش کردند به بهانه مذاکره عزت و اقتدار ملت ایران را خدشه دار کنند، تصریح کرد: مذاکره با طرف های غربی که نتیجه آن به برجام ختم شد، هیچ آثار مثبتی برای کشور و ملت ایران در پی نداشته است.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که نباید عزت و اقتدار ایران اسلامی فدای جاه طلبی های سیاسی برخی جریان های غرب گرا شود، بیان داشت: عزت و اقتدار کشور با مذاکره و تن دادن به خواسته های نامشروع طرف های غربی خدشه دار خواهد شد.

وی با ابراز تأسف از زمزمه مذاکره با طرف های غربی از سوی برخی گروه ها و جریان های غرب گرا علیرغم بدعهدی و جنایت های بسیار آمریکا و اروپا در طی سال های اخیر، گفت: راه حل مشکلات امروز کشور مذاکره با آمریکا و اروپا نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که وضعیت امروز کشور نتیجه بی توجهی به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر بارها در خصوص بی اعتمادی نسبت به طرف غربی هشدار دادند، اما متأسفانه برخی ها همچنان بر طبل مذاکره و ارتباط با غرب در کشور می کوبند.

حجت الاسلام فلاح در ادامه سخنان خود با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده، از دست چنین نخبگان برجسته علمی کشور را نتیجه وادادگی جریان غرب گرا در برابر دشمنی ها و زیاده خواهی های دشمنان این ملت دانست و افزود: جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان نخواهند گذاشت خون پاک این شهید والا مقام پایمال شود و به زودی پاسخ عاملان و آمران این جنایت داده خواهد شد.

وی با بیان این که متأسفانه کشور در طول سال های اخیر معطل مذاکره با چند کشور فریبکار شده است، خاطرنشان کرد: کسانی که چنین خسارت های سنگینی را به کشور وارد کرده اند باید نزد ملت ایران پاسخگو باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که راه پیشرفت و توسعه علمی کشور همان رهنمودهای مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: کسانی که همچنان دم از مذاکره و تعامل می زنند به دنبال پاک کردن صورت مسأله هستند.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که راه شهید فخری زاده باید با قدرت ادامه پیدا کند، افزود: رشد و شکوفایی علمی کشور به ویژه در حوزه صنعت صلح آمیز هسته ای و همچنین تقویت توان دفاعی کشور می تواند پاسخ مناسبی به زیاده خواهی ها و توطئه های دشمنان ملت ایران باشد./950/

ارسال نظرات