۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۶۹۷۵۹

خط حزب‌الله ۲۶۵ | مجازات قطعی است

خط حزب‌الله ۲۶۵ | مجازات قطعی است
شماره‌ دویست ‌و شصت ‌و پنجم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «مجازات قطعی است» منتشر شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شماره‌ دویست ‌و شصت ‌و پنجم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «مجازات قطعی است» منتشر شد.

در سخن هفته این شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله، اصول و معیارهای اقدام متقابل نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر ضربات ناجوانمردانه و بزدلانه‌ی دشمن، همچون ترور دانشمند شهید، دکتر محسن فخری‌زاده مرور شده است. در این زمینه توجه به این واقعیت حاکم بر جهان ضروریست که عقب‌نشینی مکرر در مقابل دشمن نتیجه‌ای جز پیشروی و زیاده‌خواهی دشمن در پی نخواهد داشت و «و هیچ عقلی حکم نمی‌کند که ما برای اینکه متجاوز را وادار کنیم به توقّف، خواسته‌ی او را برآورده کنیم.» ۹۹/۵/۱۰

 «گمنامی»، ویژگی مشترک شهدای دانشمند هسته‌ای کشورمان، تا قبل از شهادتشان بوده و همین ویژگی در کنار کار و تلاش و فعالیت مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر، آنها را در زمره‌ی بسیجیان مکتب خمینی قرار داده است. «اینها نخبگانی بودند که در وادی علم و تحقیق، بسیجی‌وار کار کردند.» ۹۳/۹/۶ در اطلاع‌نگاشت این شماره، مروری داشته‌ایم بر سوابق پنج شهید دانشمند هسته‌ای کشورمان.

 دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:

دانشجویان، باید نگهبان استقلال و آزادی باشند / کلام امام

دشمن از وجود چنین آدم‌هایی عصبانیست / حزب‌الله این است

رعایت احکام اسلامی، ضامن بقا و استحکام خانواده / خانواده ایرانی

مجموعه جوان و متدین آینده‌ی کشور را خواهد ساخت / دولت جوان انقلابی

پیروزی ملت ایران در مقابل تحمیل ذلت و وابستگی / دفاع مقدس

قرآن ما را به هم پیوند داده است / عکس‌نوشت

  طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی این هفته به روح مطهر دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، شهید محسن فخری‌زاده تقدیم می‌شود.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید./998/ج

ارسال نظرات