۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۶۶۹۷۶۵
در پیام تسلیت مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه های علمیه مطرح شد؛

حجت الاسلام جعفر الهادی؛ مؤلف، مبلغ و مدرس شهیر حوزه در عرصه بین الملل

حجت الاسلام جعفر الهادی؛ مؤلف، مبلغ و مدرس شهیر حوزه در عرصه بین الملل
مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه های علمیه از مرحوم حجت الاسلام جعفر الهادی به عنوان مؤلف، مبلغ و مدرس شهیر حوزه در عرصه بین الملل یاد کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه های علمیه در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر خوشنویس پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

رحلت استاد برجسته حوزه و أب الشهید حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر خوشنویس (جعفر الهادی) را به جامعه روحانیت، خانواده مکرم ایشان و همچنین جناب حجت الاسلام و المسلمین پورامینی (داماد ایشان) تسلیت عرض میکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر الهادی از مؤلفین، مبلغین و مدرسین شهیر حوزه در عرصه بین الملل بوده و در عمر گرانبهای خویش خدمات شایانی به فرهنگ و معارف شیعه در ایران و کشورهای منطقه داشته و از ایشان آثار علمی فراوانی به یادگار مانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر الهادی عضو هیأت علمی مجمع جهانی اهل البيت علیهم السلام و دبير کميته تبليغ و معارف مدارج علمی حوزه بوده و مديريت مرکز تخصصی آموزشی علوم حديث (وابسته به حوزه علميه قم) را بر عهده داشتند.

بی شک فقدان این عزیز، خسارتی برای جامعه اسلامی است و امید است مسیر علمی و تبلیغی ایشان با قوت هر چه بیشتر، بدست نسل‌های جوان حوزه ادامه یابد./841/ج

ارسال نظرات