۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۶۹۸۸۷
مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین خبرداد؛

برگزاری سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی

برگزاری سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی
اصفهان - قاسم‌پور گفت: نهج البلاغه گنجینه‌ای گرانبها برای همه انسان‌ها است، سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی با هدف ترویج گفتمان نهج البلاغه برگزار خواهد شد.

ناهید قاسم پور، مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: کتاب شریف نهج البلاغه به عنوان گنجینه ای گرانبها برای همه انسانها در همه دوران قابل استفاده بوده است و انسانها می توانند با رهنمودهای ارزشمند آن به رشد و کمال معنوی دست پیدا کنند.

قاسم پور با اشاره به مشکلات و مسائلی که امروز گریبان گیر جامعه شده است گفت: کلام گوهر بار امیرالمومنین علی(ع) می تواند علاج دردها و راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و لازم است که بیش از پیش به نهج البلاغه و محتوای عمیق و انسان‌ساز آن توجه شود. 

مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین ادامه داد: با توجه به ضرورت تهذیب و تزکیه به همراه تحصیل علم و نیاز و علاقه طلاب به شرکت در جلسات اخلاق به صورت مستمر و سلسله وار، از این هفته روزهای دوشنبه با حضور خانم عصمت همتی سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی با هدف ترویج گفتمان نهج البلاغه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: خانم عصمت همتی دکترای فلسفه و کلام اسلامی داشته و عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان است، طلاب و عموم علاقه مندان می توانند روزهای دوشنبه ساعت  ۹ صبح از طریق نشانی dte.bz/amin۱ در سلسله جلسات نهج البلاغه در مسیر زندگی، شرکت نمایند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات