۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۶۷۰۱۵۲
فقیه بصیر؛

تعهد نسبت به قوانین و مقررات از ویژگی های بارز آیت الله یزدی بود

تعهد نسبت به قوانین و مقررات از ویژگی های بارز آیت الله یزدی بود
آیت الله نمازی تعهد به قوانین و مقررات را از شاخصه های بارز آیت الله یزدی برشمرد و گفت: ایشان نسبت به امام راحل و انقلاب اسلامی تعصب بسیاری داشتند.

آیت الله عبدالنبی نمازی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم آیت الله محمد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضایعه ارتحال این عالم ربانی و رییس فقید شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

وی انضباط را از ویژگی های بارز آیت الله یزدی دانست و گفت: ایشان در جلسات در وقت مقرر حضور پیدا می کردند و فردی بسیار منضبط بودند.

آیت الله نمازی تعهد به قوانین و مقررات را از شاخصه های بارز آیت الله یزدی برشمرد و اضافه کرد: ایشان نسبت به امام راحل و انقلاب اسلامی تعصب بسیاری داشتند و در راه دفاع از امام(ره) و مسیرشان ذره ای از تلاش خستگی ناپذیری که داشتند فروگذار نمی کردند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم آیت الله یزدی را یک سرمایه بسیار بزرگ توصیف کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم خلأ فقدان ایشان را در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جبران کنیم.

وی بر ضرورت ادامه یافتن راه آیت الله یزدی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید و بیان کرد: امروز جامعه مدرسین باید کسی که جامعیت داشته باشد و به شرایط آیت الله یزدی نزدیک باشد را جایگزین ایشان قرار دهد./841/ت302/ب1

ارسال نظرات