۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۷۰۸۳۱
به همت شبکه قرآن و معارف سیما صورت گرفت؛

بهره گیری از معارف اسلامی پای منبر علمای دینی

بهره گیری از معارف اسلامی پای منبر علمای دینی
شبکه قرآن و معارف سیما به منظور بهره گیری بیشتر مخاطبین از معارف دینی هر روز سخنرانی یکی از علمای دین را از این شبکه پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا‌،‌ شبکه قرآن و معارف سیما در راستای تعمیق معارف دینی و بهره‌گیری بیشتر مخاطبان از سلسله جلسات علمای بزرگ هر روز یک جلسه از سخنرانی بزرگان را روی آنتن پخش خود دارد.

این برنامه معارفی هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. شنبه‌ها در برنامه درس‌هایی از قرآن، مخاطبان معارف قرآنی را از زبان شیوای حجت الاسلام و المسلمین قرائتی خواهند شنید و یکشنبه‌ها پای منبر حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا خواهند بود.

دوشنبه‌ها سخنرانی استاد شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود و سه شنبه‌ها سخنرانی آیت الله مصباح یزدی با موضوع علوم قرآن پخش می‌گردد.

روزهای چهارشنبه سخنرانی آیت الله جاودان و پنج شنبه‌ها مباحث تربیت در محیط خانواده را مخاطبان از زبان مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی رحمت الله علیه خواهند شنید. گفتنی است این مجموعه برای اولین بار از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.در روزهای جمعه نیز مخاطبان شبکه قرآن از چشمه دانش آیت الله جوادی آملی در موضوع علوم قرآنی سیراب خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند تمام سخنرانی‌های پخش شده را در سایت شبکه قرآن و معارف سیما مشاهده و دریافت کنند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات