۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۷۰۸۳۷
آیت الله فقیهی:

توهین و اهانت به ولی امر مسلمین جهان غیر قابل قبول و محکوم است

توهین و اهانت به ولی امر مسلمین جهان غیر قابل قبول و محکوم است
آیت الله فقیهی با صدور بیانیه‌­ای توهین و اهانت به رهبر معظم انقلاب محکوم و تأیید کرد: دشمنان قسم خورده نظام همواره به دنبال تضعیف رهبری و ولایت فقیه بوده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه ای توهین و اهانت به رهبر معظم انقلاب محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلاب و روحانیون و حوزه های علمیه به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی همواره حامی و پشتیبان دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علما و ملت شریف هستند و در این راه مقدس و اعتلا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت سعی و تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

رهبر انقلاب اسلامی سلمه الله به حق، سکاندار کشتی انقلاب هستند که در طول سالیان حرکت عظیم انقلاب را از طوفان فتنه ها و دشمنی‌ها به سلامت عبور داده‌اند. ایشان همواره نقش هدایت و خنثی سازی توطئه‌های دشمن بر علیه ملت و کشور را بر عهده داشته‌اند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و نهایت دلسوزی و فداکاری برای انقلاب و ملت ایران را داشته‌اند.

عزت و اقتدار نظام اسلامی، قدرت بی‌نظیر کشور در منطقه و معادلات بین المللی سیاسی، شکل گیری گفتمان و جبهه مقاومت در منطقه، پیشرفت کشور در عرصه های علمی و نظامی مرهون هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی ملت شریف ایران بوده است.

دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با درک نقش و اهمیت جایگاه رهبر انقلاب و بزرگان دین در هدایتگری کشور، همواره به دنبال تضعیف رهبری و ولایت فقیه بوده‌اند و در این راه تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

توهین و اهانت به مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان مطلقا غیر قابل قبول و محکوم است و ملت شریف و فهیم ایران حمایت از رهبر عظیم الشان انقلاب را وظیفه شرعی و اخلاقی خود می دانند و از اهانت کنندگان اعلام انزجار و برائت می‌کنند.

حوزه های علمیه، علما و بزرگان حوزه، اساتید و طلاب و فضلا عهد و پیمان خود را با مقام معظم رهبری و مراجع عظام و بزرگان دین تجدید کرده، و ضمن محکوم کردن اهانت به رهبری عظیم الشان، کوته‌اندیشان را توصیه به نگاه ژرف و توبه از درگاه الهی و عذرخواهی از ملت ایران و بازگشت به دامن انقلاب و ارزش های اخلاقی می‌کنند.

محسن فقیهی

ارسال نظرات