۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۷۰۹۳۲
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران:

برخی ها با اظهارات سخیف به دنبال وارونه سازی و تحریف تاریخ انقلاب هستند

برخی ها با اظهارات سخیف به دنبال وارونه سازی و تحریف تاریخ انقلاب هستند
مازندران - حجت الاسلام قائمی با اشاره به بیعت مجدد حوزویان با آرمان های امام و رهبری، گفت: طلاب و روحانیان تا پای جان برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش خواهند کرد.

حجت الاسلام محمد جواد قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با بیان این که جست وجو در میان کلام و سفارش های بزرگان، گویای وجود یک نکته کلیدی و تاثیرگذار در عاقبت بخیری افراد در زیست مادی و معنوی است، گفت: رجوع به تاریخ و خواندن و مطلع شدن از سرگذشت اقوام و بزرگان ملت ها در طول تاریخ نشان می دهد بسیاری از بزرگان در گذرگاه هایی با کوچکترین غفلت، بزرگترین جایگاه خود را به تعبیر قرآن با ثمن بخس از دست دادند.

وی، از بلعم باعورا مستجاب الدعوه در بنی اسرائیل تا برصیصای عابد در تاریخ اقوام، طلحه و زبیر در جنگ جمل تا ابن ملجم مرادی در نهروان و قتل امیرالمومنین در تاریخ صدر اسلام و شیخ علی تهرانی در هشت سال جنگ تحمیلی را از جمله افرادی معرفی کرد که با غفلت در سراشیبی سقوط قرار گرفتند.

حجت الاسلام قائمی با بیان این که با بررسی پیشینه تاریخی این شخصیت ها شاهد مجاهدت های اخلاقی، عرفانی و حتی انقلابی آنها هستیم، ادامه داد: متأسفانه این افراد به ناگاه در نقطه حساس تصمیم گیری در پیچ سخت تاریخ برای حمایت از ولایت و حق، نتوانستند افسار لجام گسیخته هوای نفس را که پیامبران از آن به قدرت لایزال الهی پناه برده اند، بدست کشیده و خود را فدای حق کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: با بررسی تاریخ درخواهیم یافت افراد و بزرگان بسیاری بودند که متأسفانه با جابه جایی جای جلاد و شهید در صفحه بازی روزگار، حق را لگد مال ارتقاء خود کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن سخنان اخیر یکی از روحانیان، آن را نمونه ای بارزی از تکرار تاریخ برشمرد و افزود: متأسفانه در تاریخ معاصر و عصر خود بار دیگر جای جلاد تاریخ و شهید عوض شد و حق مظلومانه در رقابتی ناجوانمردانه، فدای خود شد.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که با اعدام یک جاسوس صدای وا اسلامای نهروانیان عصرمان مجدداً در گوشمان از گلویی آلوده به امیال نفسانی، شنیده شده است، گفت: متأسفانه این افراد با توهین به مقام معظم رهبری به دنبال وارونه سازی و تحریف تاریخ انقلاب هستند.

وی ادامه داد: نباید عنوان مقدس شهید که به تعبیر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی «کسی شهید می شود که شهید باشد» به فرد و گروهی نسبت داده شود که نه تنها با شهید و شهادت هیچ رابطه ای ندارند بلکه خون جوانان و نخبگان این سرزمین آغشته به دستان آنان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در ادامه سخنان خود افزود: این فرد هتاک خود را نماینده جامعه ای دانسته که هیچ تناسبی با آنان نه در حوزه معرفتی و نه در حوزه انقلابی دارد.

حجت الاسلام قائمی ضمن محکوم کردن سخنان سخیف و توهین آمیز شخصی که سالیان سال شاگردی بزرگانی همچون حضرات آیات «بهاء الدینی و بهجت و مرحوم امام» داشتند، افزود: این فرد هرگز نتوانسته از این سفره با برکت میوه ای بجز ادعای استاد اخلاق بودن را در سبد عمر خود کسب کند.

وی با تأکید بر بیعت مجدد با آرمان های والا و مقدم امام راحل و مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان حوزه های علمیه با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری تا پای جان برای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی تلاش خواهند کرد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات