۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۷۰۹۳۹
امام جمعه پلدختر:

کمک های مؤمنانه مصداق خدمت شایسته به مردم است

کمک های مؤمنانه مصداق خدمت شایسته به مردم است
لرستان - حجت الاسلام موسوی برگزاری رزمایش کمک های مؤمنانه را مصداق خدمت شایسته به مردم دانست و بر ضرورت تداوم بخشی برگزاری این رزمایش تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، در برگزاری رزمایش همدلی و احسان در پلدختر گفت: برگزاری این رزمایش فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی و کمک به هم نوع است.

امام جمعه پلدختر رزمایش همدلی را خدمتی بی منت، وظیفه و رسالتی خطیر دانست و افزود: برگزاری این رزمایش فرصتی را فراهم ساخته تا فرهنگ احسان و همدلی تقویت شود.

وی همدلی و یکی بودن را توصیه دین اسلام خواند و عنوان داشت: در شرایط کرونایی جامعه امروز، این همدلی در قالب کمک‌های مؤمنانه به تعبیر فوق العاده زیبای رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور و شهرستان پلدختر انجام می‌شود.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت تداوم بخشی برگزاری رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه تأکید کرد و گفت: کمک به نیازمندان و برداشتن فشارهای معیشتی از دوش خانواده های نیازمند و متضرر از کرونا ضروری است.

وی بر ضرورت تلاش مسؤولان برای کاهش فشارهای معیشتی تأکید کرد و بیان داشت: مدیریت، برنامه ریزی و بهره مندی از ظرفیت و حضور مدیران انقلابی و کارآمد ضروری است.

امام جمعه پلدختر با تأکید براینکه مردم باید همچنان محدودیت های کرونایی را مورد توجه قرار دهند و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراقب سلامت خود و دیگران باشند، اظهار داشت: عمل به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا امری ضروری برای قطع زنجیره انتقال است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از زحمات کادر درمان بیان کرد: کادر درمان امروز به عنوان مدافعان سلامت  در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا در تلاش هستند، با رعایت پروتکل های بهداشتی باید قدردان زحمات مدافعان سلامت بود.

گفتنی است، رزمایش همدلی و احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و با حضور امام جمعه پلدختر در روستای سراب حمام برگزارشد و در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان ۷۰۰ بسته مواد غذایی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان شهرستان پلدخترتوزیع شد./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات