۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۷۰۹۴۰
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی:

مردم نسبت به عملکرد نادرست برخی مسؤولان بدبین بوده و گلایه دارند

مردم نسبت به عملکرد نادرست برخی مسؤولان بدبین بوده و گلایه دارند
نماینده خبرگان گفت: نباید همه ناتوانی ها و سوء تدبیرها را به گردن تحریم بیندازیم، زیرا درصد بالایی از معضلات و مشکلات معیشتی مملکت ناشی از سوء تدبیر است.

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در تبیین فرمایشات رهبری معظم انقلاب مبنی بر تمرکز بر خنثی سازی تحریم ها گفت: رهبر معظم انقلاب هر سال یک شعار اقتصادی معین فرموده اند و در عرصه رفع مشکلات اقتصادی از پیشگامان محسوب می شوند.

وی رهبری را پیشگام عرصه توجه به اقتصاد و معیشت مردم دانست و اظهار داشت: ایشان همواره هشدار داده اند که دشمن در عرصه جنگ های نظامی شکست خورده است و بنا دارد با جنگ اقتصادی بر ما غلبه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با انتقاد از آن مسؤولانی که همه مشکلات اقتصادی را گردن تحریم ها می دانند، عنوان کرد: امروز نباید همه ناتوانی ها و سوء تدبیرها را به گردن تحریم بیاندازیم، زیرا درصد بالایی از معضلات و مشکلات معیشتی مملکت ناشی از سوء تدبیر است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب مسأله اقتصاد مقاومتی را با نام های مختلف در زمان های گوناگون مطرح کرده اند و همواره تأکید دارند که مسؤولان متکی به ظرفیت های درونی کشور باشند.

وی ظرفیت های درونی کشور را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: امروز در کشور ما همه چیز اعم از معدن، دریا و تنوع آب و هوایی وجود دارد و تنها مدیریت می خواهد تا از این استعدادها آنگونه که شایسته است استفاده شود؛ امروز مسؤولان نباید اجازه دهند مردم در این کشور ثروتمند و غنی از لحاظ معیشت دچار مشکل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با اشاره به اینکه امروز وزارت صمت باید نگاه به درون داشته باشد و دست دلال ها را از سفره مردم قطع کند، بیان کرد: امروز مردم پایبند به اصل نظام هستند، اما نسبت به عملکرد نادرست برخی مسؤولان بدبین بوده و گلایه دارند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات