۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۷۰۹۴۴
مدیر حوزه علمیه صحنه:

تقابل روحانیت و ولایت فقیه، آرزوی دیرینه دشمنان انقلاب است

تقابل روحانیت و ولایت فقیه، آرزوی دیرینه دشمنان انقلاب است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه صحنه گفت: توهین به ولایت فقیه آن هم از سوی روحانیت خواسته و آرزوی دشمنان این انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی بهمنی عصر امروز در جمع اساتید و معاونین حوزوی با اشاره به قضایای اخیر در کشور و جهان اسلام، بیان داشت: رأفت اسلامی در کشور برای برخی از افراد به یک فرصت بزرگ برای سوءاستفاده تبدیل شده است.

مدیر حوزه علمیه صحنه گفت: همین رافت اسلامی در کشور باعث شد که شیخ هتاک؛ محمود امجد با کمال گستاخی به جایگاه رهبری، مرجعیت و نظام توهین کند که البته این توهین ها و هتاکی ها با وجود مردم ولایتمدار و بصیر هرگز راه به جایی نخواهد برد.

حجت الاسلام بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: حال در بین اقشار مختلف ملت به ویژه روحانیون همواره این سئوال مطرح است که چه چیزی در روح الله زم که فردی ضدانقلاب و یکی از عاملان اصلی فتنه انگیری در کشور بود، وجود داشت که اینگونه شیخ امجد از وی حمایت کرد و جایگاه خود را برای این شخص معلوم الحال در بین جامعه اسلامی هزینه کرد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه توهین به ولایت فقیه آن هم از سوی روحانیت خواسته و آرزوی دشمنان این انقلاب است، بیان کرد: کاری که این فرد در توهین به ساحت مقدس مقام معظم رهبری انجام داد باعث خوشحالی بسیاری از دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی، آمریکایی ها، وهابی ها و... شد.

مدیر حوزه علمیه صحنه گفت: شیخ امجد شخصیت علمی و اخلاقی خود را برای مسایلی هزینه کرد که هیچ جایگاهی در جامعه نداشته و ندارند، وی آبروی خود را هزینه شخصی ضدانقلاب و برانداز نمود و تاسف بر تر اینکه شیخ امجد روح الله زم که نقش اساسی در توطئه علیه این انقلاب را به عهده داشت را «شهید مظلوم» خطاب کرد!!.

حجت الاسلام بهمنی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: با این وجود می بینیم که رافت اسلامی که وی منکر آن است و در هفته های اخیر به شدت بر آن تاخته است، امروز تنها به تذکر و انتقاد از خود وی می پردازد که به نظر می رسد این مهم را شیخ امجد باید درک کند.

مدیر حوزه علمیه صحنه در پایان سخنان خود گفت: بی گمان سخنان بی پایه و اساس و هنجارشکنانه شیخ امجد هرگز ره به جایی نخواهد برد و هرگز نمی تواند خدشه ای به جایگاه رهبری وارد کند، ولی ای کاش این افراد بصیرت دینی و سیاسی داشته باشند تا اینگونه در دام ساده لوحی گرفتار نشوند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات