۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۷۰۹۵۴

حضور طلاب کنگاوری در درس اخلاق آیت الله موسوی اصفهانی

حضور طلاب کنگاوری در درس اخلاق آیت الله موسوی اصفهانی
کرمانشاه - طلاب و روحانیون شهرستان کنگاور در سفری یک روزه ضمن حضور در درس اخلاق آیت الله موسوی اصفهانی؛ مدیر حوزه علمیه همدان از مدرسه علمیه حافظین این شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه شهرستان کنگاور در یک سفر یک روزه به همدان با علما و روحانیون این استان دیدار کردند.

در این سفر یک روزه، طلاب و روحانیون کنگاوری در درس اخلاق آیت الله موسوی اصفهانی؛ مدیر حوزه علمیه استان همدان شرکت کردند.

بازدید از مدرسه علمیه «حافظین» شهر همدان دیگر برنامه این سفر یک روزه طلاب شهرستان کنگاور بود.

در این بازدید طلاب و روحانیون کنگاوری در معیت مدیر، معاونین و اساتید همدانی از این مدرسه علمیه به صورت کامل بازدید کردند.

بازدید اساتید و طلاب حوزه علمیه شهرستان کنگاور از بیت شهید محراب آیت الله مدنی (رضوان الله تعالی علیه) و قرارگاه اردوگاه جهادی حوزه علمیه همدان و نیز محل شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی (رحمة الله علیه) از دیگر برنامه های این سفر بود.

پیام ملکی؛ مدیر حوزه علمیه کنگاور در رابطه با این سفر و بازدید گفت: بی شک تاثیر دیدار طلاب و روحانیون با علمای بزرگ و نیز بازدید از مدارس و حوزه های علمیه می تواند نقش مهمی در ایجاد انگیزه در میان آنان داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور خاطرنشان کرد: امیدواریم که شرایط برای اینگونه سفرها برای طلاب کنگاوری و دیگر شهرها مهیا شود و بتوانیم که با دیگر حوزه های علمیه در کشور یک تعامل دو سویه داشته باشیم./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات