۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۷۰۹۷۳
آیت الله حسینی بوشهری:

با آغوش باز پذیرای نظرات و پیشنهادات نهادهای مرتبط با جامعه مدرسین هستیم

با آغوش باز پذیرای نظرات و پیشنهادات نهادهای مرتبط با جامعه مدرسین هستیم
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با آغوش باز پذیرای نظرات و پیشنهادات نهادهای مرتبط با جامعه مدرسین هستیم تا بتوانیم به ارتقاء این نهاد حوزوی بپردازیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری رییس شورای عالی جامعه مدرسین در دیدار هیأت رییسه و رؤسای کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: هرچه کارنامه مرحوم آیت الله یزدی را ورق می‌زنیم، چیزی جز اخلاص و تکلیف مداری در این کارنامه درخشان مشاهده نمی کنیم.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان طلاب نهادی است مقدس، ارزشمند و برخاسته از متن حوزه که مطابق با منشور روحانیت امام راحل راه اندازی شده و باید بیش از گذشته تقویت گردد.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: منشور روحانیت از سوی امام خمینی (ره) نوشته نشده است که به عنوان یک منشورِصرفاً مقدس باشد و در کتابخانه ما بایگانی شود؛ بلکه این منشور، چراغ راه ماست و مسیر فعلی ما را مشخص خواهد کرد.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد: با آغوش باز پذیرای نظرات و پیشنهادات نهادهای مرتبط با جامعه مدرسین هستیم تا بتوانیم به ارتقاء این نهاد حوزوی بپردازیم./841/د102/ب1

ارسال نظرات