۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۷۰۹۹۳
امام جمعه سرپل ذهاب:

ملت ایران برای انتقام خون شهید سلیمانی لحظه شماری می کند

ملت ایران برای انتقام خون شهید سلیمانی لحظه شماری می کند
کرمانشاه - امام جمعه سرپل ذهاب گفت: ملت ایران برای انتقام خون پاک شهید قاسم سلیمانی لحظه شماری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت سالروز شهادت سلیمانی در شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: ملت ایران برای انتقام خون پاک شهید قاسم سلیمانی لحظه شماری می کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: بنابراین باید گفت که بهترین و سخت ترین انتقامی که ما می توانیم از دشمنان این انقلاب و ملت بگیریم این است که ادامه دهنده راه ولایت فقیه و مکتب شهید حاح قاسم سلیمانی باشیم.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان کرد: با این وجود باید اذعان کرد که بعد از گذشت یکسال از شهادت این سردار اسلام هنوز اندوه این عزیز در دل هر ایرانی و هر آزاده ای وجود دارد و این غم به حدی است که داغ آن به خارج از مرزها رفته است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز اگر می خواهیم که این انقلاب برآمده از دل اسلام و مردم مسیر اعتلای خود را همچنان ادامه دهد باید در مسیر خدمت به جامعه و مردم صادق باشیم و همچون شهید سلیمانی زندگی کنیم و سیره این سردار بزرگ را نصب العین خود قرار دهیم.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: امروز دشمن دست به هر توطئه و دسیسه ننگینی می زند که بین ولایت فقیه، روحانیت و ملت اختلاف و چنددستگی ایجاد کند و برای رسیدن به این نیت پلید و شیطانی هزینه های زیادی را صرف کرده است.

این استاد حوزوی تصریح کرد: بنابراین باید با بصیریت و بینش سیاسی و دینی خود به خوبی مواظب تحرکات دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب باشیم و همواره در مسیر انقلاب و نظام حرکت نماییم.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان سخنان خود گفت: مکتب ولایت فقیه سربازان و رزمندگانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی را تربیت می کند، کسانی که دنیا را متحول می سازند و در مقابل دشمنان دین خدا استوار می ایستند.

در ادامه این نشست، نورالدین فرزادی پور؛ فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نیز در سخنانی اظهار داشت: شخصیت و جایگاه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دل ملت ایران در روز تشییع پیکیر مطهرشان به خوبی به جهانیان نشان داده شد.

فرزادی پور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید تلاش همه ما این باشد که در مسیر ولایت فقیه و در مکتب شهید سلیمانی حرکت کنیم، زیرا این مسیر بهترین و امن ترین راه برای همه ما در برابر دشمنان می باشد./1400/

ارسال نظرات