۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۷۱۰۰۴

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
واقعیت ماجرای درگیری مسلحانه در خیابان، آیا رهبری هم چتر نگه‌دار دارد؟، پتک سنگین بودجه پیشنهادی دولت به معیشت مردم، اعلام آمادگی حدود ۱۰ هزار نفر برای آزمایش واکسن کرونای ایرانی بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، واقعیت ماجرای درگیری مسلحانه در خیابان، آیا رهبری هم چتر نگه‌دار دارد؟، پتک سنگین بودجه پیشنهادی دولت به معیشت مردم، اعلام آمادگی حدود ۱۰ هزار نفر برای آزمایش واکسن کرونای ایرانی بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

واقعیت ماجرای درگیری مسلحانه در خیابان

علی موسوی، طی یادداشتی که در کانال تلگرامی آموزش سوادسایبری منتشر شد به بررسی انتشار یک فیلم فیک درباره درگیری در ایران پرداخت.

چند روز پیش ویدیوی در شبکه اجتماعی فارسی زبان وایرال شد که حکایت از درگیری مسلحانه سارقین با یک شهروند دارد و روایت مختلفی در مورد محل وقوع منتشر شد و محل حادثه را یکی از شهرهای ایران اعلام شد. اما این ویدیو مربوط به شهر مونته ویدئو پایتخت کشور اروگوئه است. که فیک نیوز ها با توجه به وجود خودرو پژو  ۲۰۶ اعلام کردن که ویدیو مربوط به ایران است و مخاطب با دیدین خودرو قانع می‌شد که تصویر مربوط به ایران است.

یک افسر پلیس که در داخل اتومبیل خود در تقاطع آرنال گراند و لیما حدود ساعت ۲۳ روز سه شنبه بوده ،با سارقی که قصد داشت به زور اسلحه خودرو و لوزام را سرقت کند ،درگیر شد و مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

 

آیا رهبری هم چتر نگه‌دار دارد؟

مهدی جهان‌تیغی، فعال رسانه‌ای با انتشار عکسی از رهبر انقلاب در توییتر نوشت: رهبری که سی سال است چتر امنیت را برای مردمش بالا نگه داشته حتی حاضر نیست چتر شخصی اش را یکی از محافظان حمل کند.

پتک سنگین بودجه پیشنهادی دولت به معیشت مردم

احمد نادری، نماینده مجلس در خصوص علل رد کلیات بودجه ۱۴۰۰ طی توییتی نوشت: در این سال‌ها خبری از "آنچنان رونق اقتصادی ..." که جناب روحانی وعده داده بود، نشد. اما ظاهرا در بودجه ۱۴۰۰ قرار است آنچنان ضربه اقتصادی به کشور وارد شود که آثار مخرب آن بر معیشت مردم تا سال‌ها باقی بماند.

 

اعلام آمادگی حدود ۱۰ هزار نفر برای آزمایش واکسن کرونای ایرانی

حجت نیکی‌ملکی، سخنگوی ستاد فرمان اجرایی امام طی توییتی نوشت: در یک رخداد غیرقابل پیش بینی تا ساعت ۲۲ امشب ۱۷۰۱۲ نفر از هموطنان برای شنیدن شرایط مشارکت در آزمایشات بالینی واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام با۴۰۳۰ تماس گرفتند و ۹۹۱۱ نفر آنها برای مشارکت در آزمایشات اعلام آمادگی کردند اعتماد مردم عزیز به دانشمندان جوانمان غرورآفرین است.

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
این خبر نیاز به اصلاح دارد
0
0