۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۷۱۰۱۲
حجت الاسلام یوسف پور:

۹ دی، حماسه ماندگار ملت ایران در دفاع از انقلاب و تجلی عشق به ولایت بود

۹ دی، حماسه ماندگار ملت ایران در دفاع از انقلاب و تجلی عشق به ولایت بود
مازندران - مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، نهم دی را حماسه ماندگار ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و تجلی عشق به ولایت دانست.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به در پیش بودن نهم دی، این روز را فصل مهمی از تاریخ پرافتخار ملت بزرگ ایران دانست و گفت: بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در این روز مهم به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به بهانه های واهی در تلاش بودند اصل انقلاب و نظام را با چالش جدی مواجه کنند، افزود: اما ملت بزرگ ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری پاسخ کوبنده ای به دشمنان و فتنه گران دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی از همه امتحان های چهار دهه اخیر سربلند بیرون آمدند، ادامه داد: هر گاه حادثه ای در این کشور رخ داد، این ملت خودجوش و بر اساس حس تکلیف و مسؤولیت پذیری در میدان حاضر شدند و حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب، نظام و رهبری را اعلام کردند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که متأسفانه برخی ها در حوادث سال 88 از قطار انقلاب پیاده شدند و در صف دشمنان قرار گرفتند، تصریح کرد: ملت هوشیار و با بصیرت کشورمان، علیرغم تبلیغات گسترده ای که دشمنان و رسانه های آنها به راه انداخته بودند، تنها مسیر انقلاب و ولایت را در پیش گرفتند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که بصیرت و ولایت مداری ملت ایران همواره عاملی مهم در خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه فریب تبلیغات فریبنده و دروغین دشمنان را نخواهند خورد و همواره در مسیر انقلاب و نظام حرکت می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور مقتدرانه مردم در نهم دی آتش فتنه دشمنان داخلی و خارجی را خاموش کرد، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش کردند با سوء استفاده از فضای به وجود آمده به اهداف شوم خود در این کشور دست یابند که شکست خوردند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که این ملت در چهار دهه اخیر هیچ گاه از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی فاصله نگرفته است، ادامه داد: ملت ایران در مسیر تحقق آرمان های متعالی انقلاب و نظام اسلامی استوار و ثابت قدم است.

وی با بیان این که حماسه نهم دی ملت ایران حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این ملت نشان دادند که تابع محض رهنمودهای ولایت و رهبری هستند و در دفاع از انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که نهم دی، حماسه ماندگار ملت ولایت مدار ایران اسلامی و تجلی عشق به ولایت بود، ادامه داد: ملت ایران در این روز بزرگ به همگان ثابت کردند که در مسیر پیروی از ولایت فقیه محکم و استوار ایستاده اند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، بصیرت و روحیه انقلابی را ابزاری مهم برای ایستادن در مقابل دشمنان دانست و تصریح کرد: بصیرت سبب شناخت جبهه حق و باطل می شود و بدون این ابزار مهم ممکن است انسان از مسیر حق منحرف شود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات