۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۷۱۰۳۱
در ادامه سفرهای استانی رئیس دستگاه قضایی صورت گرفت؛

سفر آیت الله رئیسی به خراسان شمالی

سفر آیت الله رئیسی به خراسان شمالی
خراسان شمالی - آیت الله رئیسی، رییس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود صبح امروز وارد بجنورد، مرکز خراسان شمالی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، صبح روز پنجشنبه در بدو ورود به خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: گزارش‌هایی نیز در این زمینه آماده شده است.

وی افزود: سفر امروز به خراسان شمالی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: خراسان شمالی یکی از استان‌هایی است که برنامه سفر به آن در ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی شده بود اما به علت شرایط ویروس کرونا این سفر به تأخیر افتاد که از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه همانند سفرهای استانی پیشین، پیش از سفر به خراسان شمالی نیز گروه‌های مختلفی به شهرستان‌ها و واحدهای قضایی این استان اعزام شدند و به بررسی و احصاء مسائل و مشکلات مربوطه پرداختند، عنوان کرد: این مسائل و مشکلات در جریان جلسات امروز با مسئولان اداری و قضایی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و آن دسته از مشکلات که در داخل استان قابل‌حل است نسبت به رفع آن‌ها اقدام و در مورد سایر مشکلات نیز در مرکز تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه استان خراسان شمالی، با وجود قومیت‌ها و گویش‌های مختلف دارای مردمی متعهد و پرتلاش در همه حوزه‌ها اعم از کشاورزی، فرهنگی و صنعتی است، گفت: امیدواریم این سفر دارای برکاتی برای مردم عزیز استان خراسان شمالی باشد.

گفتنی است، بررسی وضعیت قضایی خراسان شمالی و پیگیری مسائل و مشکلات این استان از اهداف سفر یک‌روزه رئیس قوه قضاییه عنوان شده است.

آیت الله رئیسی امروز برای بررسی وضعیت قضایی استان و سازمان‌های تابعه در نشست‌های مختلفی حضور خواهد یافت و دیدار با کارکنان قضایی و اداری، اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف، نخبگان، اقشار و اصناف، گروه‌های جهادی و مدیران و مسوولان استانی به‌منظور بررسی موضوعات و مسائل مهم استان در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های این سفر است.

حضور در نشست شورای اداری و شورای قضایی خراسان شمالی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات