۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۷۱۰۸۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

گفتمان شهید سلیمانی، جایگزین برخی الگوهای غلط مدیریتی شود

گفتمان شهید سلیمانی، جایگزین برخی الگوهای غلط مدیریتی شود
مازندران - حجت الاسلام شکریان، از مهم ترین مشکلات امروز کشور را ترویج الگوی مدیریت غربی دانست و گفت: باید گفتمان شهید سلیمانی، جایگزین برخی الگوهای غلط مدیریتی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی، از این روز تاریخی به عنوان یوم الله یاد کرد.

وی با بیان این که ملت ایران در نهم دی سال 88، ولایت مداری و عشق خود به انقلاب و نظام اسلامی را به دنیا نشان دادند، افزود: در حوادث سال 88 مردم پیشگام تر از خواص در صحنه دفاع از انقلاب حضور یافتند.

استاد حوزه علمیه مازندران به خطبه های تاریخی مقام معظم رهبری در نماز جمعه سال 88 اشاره کرد و با بیان این که سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی، آبی بر آتش فتنه انگیزان بود، خاطرنشان کرد: ایشان با تبیین صحیح حوادث به وجود آمده، دشمنان داخلی و خارجی را رسوا کردند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ملت با بصیرت ایران اسلامی پس از سخنان مهم مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و بساط فتنه انگیزان در داخل کشور را جمع کردند، افزود: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری، توطئه دشمنان خارجی و تلاش فتنه انگیزان داخلی را خنثی و آرامش را به کشور بازگرداند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت بزرگداشت حماسه نهم دی تأکید کرد و با بیان این که چنین روز مهمی هیچ گاه نباید در کشورمان کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: نهم دی، روز نمایش بصیرت، ولایت مداری و اقتدار ملت ایران در برابر دشمنان بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه خواص بی بصیرت در جریان فتنه 88 خسارت های جبران ناپذیری را به کشورمان وارد کردند، افزود: اما در مقابل، ملت با بصیرت، انقلابی و همیشه در صحنه کشورمان با تبعیت محض از ولایت و رهبری نشان دادند تا جای پان برای حفظ انقلاب تلاش خواهند کرد.

حجت الاسلام شکریان، بصیرت، ولایت مداری، استکباری و دشمن شناسی از شاخصه های مهم ملت بزرگ ایران اسلامی در طول چهار دهه اخیر برشمرد و گفت: متأسفانه بی بصیرتی خواص همواره جامعه اسلامی را با مشکلات بسیاری مواجه کرده که نمونه روشن آن را در حوادث سال 88 مشاهده کردیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و با بیان این که حفظ مکتب و ادامه راه آن شهید سرافراز انقلاب اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: باید سیره عملی آن شهید بزرگوار بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مکتب و گفتمان شهید سلیمانی راه برون کشور از بسیاری از مشکلات خواهد بود، خاطرنشان کرد: گفتمان شهید سلیمانی که بر گرفته از اصول و ارزش های انقلابی است باید به عنوان الگوی مدیریتی در کشور ترویج شود.

حجت الاسلام شکریان، یکی از مهم ترین مشکلات امروز کشورمان را ترویج الگوی مدیریت غربی در میان مسؤولان دانست و تصریح کرد: باید گفتمان شهید سلیمانی، جایگزین برخی الگوهای غلط مدیریتی که منشأ غربی دارند، شود./950/پ310/ب1

ارسال نظرات