۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۶۷۱۰۹۳
سرپرست دانشگاه فرهنگیان قم:

حضور طلاب ملبس در مدارس اثر گذاری بیشتری دارد

حضور طلاب ملبس در مدارس اثر گذاری بیشتری دارد
محمد پور گفت: حضور طلاب ملبس در مدارس تاثیر گذارتر است و باید آموزش طلاب متفاوت و قوی تر از دیگران صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حسن محمد پور سرپرست دانشگاه فرهنگیان قم در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام دادگر مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد با اشاره به مشکلات طلاب برای ورود به دانشگاه فرهنگیان گفت: مشکل اصلی طلابی که تحت عنوان ماده 28 وارد می شدند این بود آموزش ها در زمان کوتاهی ارائه می شود و از غنای لازم برخوردار نیست.

وی اظهار داشت: ما در آموزش، زمان آموزش و سرفصل های آموزشی دچار مشکل هستیم و این ها سبب می شود تا خروجی ضعیفی در ورودی های ماده 28 داشته باشیم که این به کل دانشگاه تعمیم داده می شود که منصفانه نیست.

محمد پور افزود: ورودی های ماده 28 از اول سال تحصیلی مشغول به کار شده اند و این در حالی است که در دی ماه هستیم و هنوز آزمون آن ها برگزار نشده است.

وی گفت: مرکز تربیت مبلغ معلم باید دوره مهارت اموزی طلاب را متفاوت برگزار کند و طلاب باید قوی تر از دیگران باشند تا به اهداف مورد نظر برسیم و گرنه باید منتظر قضاوت بد دیگران باشیم.

محمد پور بیان داشت: همان گونه که طلاب برای سطوحی از حوزه باید ملبس باشند باید این ملبس بودن را در حضور خود در مدارس حفظ کنند، بنابراین باید امتیاز اتی برای طلاب ملبس در نظر گرفت، چرا که حضور آن ها تأثیر گذار ترند.

وی با اشاره به لزوم آموزش های بیشتر برای حضور در مدارس گفت: بی شک باید برای طلاب آموزش هایی ضمن خدمت در نظر گرفته شود./1399/پ۲۰۳/ف

ارسال نظرات