۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۷۱۱۱۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

سپاه همواره همراه مردم، برای مردم و با مردم بوده است

سپاه همواره همراه مردم، برای مردم و با مردم بوده است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: سپاه همواره همراه مردم، برای مردم و با مردم بوده است و افزون بر دفاع مقدس، در مواجهه با هر مشکلی سینه سپر کرده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار با شورای فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، با اشاره به اجر و جایگاه خدمت در سپاه پاسداران، اظهار کرد: بنده نیز خود را جزء پاسداران می‌دانم؛ زیرا سپاه یکی از مکتبی‌ترین نیروهای دنیا محسوب می‌شود.

وی شهید سلیمانی را یکی از بارزترین نیروهای سپاه دانست و گفت: این شهید بر تمامی نیروهای مکتبی دنیا سروری دارد و نمونه آن در هیچ یک از کشورهای دیگر دیده نمی‌شود؛ زیرا این فرد با معنویت، اخلاص و جهادی بودن خود به این مرحله رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری کرد: مکتبی بودن و در جریان زندگانی اهل‌بیت (ع) رشد یافتن باعث ایجاد ویژگی‌های خاصی در چنین افرادی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، سپاه را سرباز ولایت توصیف کرد و افزود: این نهاد قطعاً ولایی بوده، هست و خواهد بود و با توجه به چنین جایگاهی باید مناصب خود را بشناسیم.

امام‌جمعه بجنورد همچنین شناخت جایگاه و مناصب را توسط هر فرد موجب افزایش توان در خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: پاسداران با شناخت جایگاه خود همواره همراه مردم، برای مردم و با مردم کار کرده‌اند و در برابر هر مشکلی همچون حوادث طبیعی یا خطرات برای نظام همچون فتنه‌ها، وارد عرصه مبارزه با این مشکلات شده‌اند و خود را در برابر آن قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های قابل‌توجه سپاه و نیروهای مسلح ما در زمینه‌های مختلف، اظهار کرد: علم و دانش تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند و ما در حوزه‌های مختلف با علم می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم؛ به‌گونه‌ای که امروز در حوزه نظامی به‌اندازه‌ای پیشرفت کرده‌ایم که دیگر تحریم اثر ندارد.

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری با نگاه لیبرالی خود ساختارهای جهانی را ایجاد کرده و به دنبال له کردن مظلومان جهان هستند؛ ازاین‌رو دل به دشمن دادن و امید بستن به آن‌ها اشتباه است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: واقعیت این است که اگر دشمنان قدرت و غلبه پیدا کنند نه به مسائل انسانی و نه به قول و قرارداد خود توجه می‌کنند؛ بر این اساس در چنین دنیایی چاره‌ای نداریم جز اینکه خودمان به علم و فناوری تجهیز شویم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات