۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۷۱۲۲۰
در شهر مقدس قم برگزار شد؛

تجمع اساتید و طلاب در حمایت از آرمان های نظام و ولایت فقیه

تجمع اساتید و طلاب در حمایت از آرمان های نظام و ولایت فقیه
تجمع اساتید، طلاب، روحانیون و مردم به مناسبت سالگرد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و دهه بصیرت در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تجمع جمعی از اساتید حوره علمیه قم، طلاب و روحانیون و مردم، به مناسبت سالگرد بزرگداشت یوم الله 9 دی و دهه بصیرت با حضور آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی در میدان روح الله شهر قم برگزار شد.

آیت الله سیفی مازندرانی در این تجمع ولایت فقیه را رکن اصیل نظام اسلامی دانست و گفت: مسؤولان و رییس جمهور باید پشتیبان ولایت فقیه باشند، اما متاسفانه آنها بارها اظهار نظرهایی مخالف با مواضع رهبر انقلاب داشتند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب مذاکره و توافق با آمریکا را سم برای نظام اسلامی بیان کردند، اما رییس جمهور دوباره دم از مذاکره مجدد می زند و دولتمردان سند 2030 را بدون اطلاع رهبری در آموزش پرورش اجرا کردند.

آیت الله سیفی مازندرانی بر حمایت و صیانت علما و اساتید و مراجع تقلید از جایگاه ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه قم مهد تربیت طلاب و اساتید انقلابی بوده و فقها و مراجع تقلید در مسیر حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و صیانت و حفاظت از راه شهدا و جایگاه ولایت فقیه تلاش خواهند کرد.

گفتنی است، طلاب و اساتید حوزه علمیه در این تجمع شعار «حوزه ما بیدار است، از فتنه گر بیزار است»، «حوزه ما مدرس آزدای هاست جدا از راه تقی زاده هاست» و «هیهات منا الذله» سر دادند و تجدید بیعت خود را با ولایت و آرمان‌های امام راحل اعلام کردند و خواستار دفع فتنه دشمنان داخلی و خارجی شدند./998/پ202/ب1

تجمع اساتید و طلاب در حمایت از آرمان های نظام و ولایت فقیه

ارسال نظرات