۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۷۱۲۶۳
مدیر حوزه علمیه مازندران:

پاسداری از انقلاب و ولایت رسالت امروز روحانیت با بصیرت و انقلابی است

پاسداری از انقلاب و ولایت رسالت امروز روحانیت با بصیرت و انقلابی است
مازندران - مدیر حوزه علمیه مازندران، پاسداری از انقلاب و ولایت را رسالت امروز روحانیت با بصیرت و انقلابی عنوان کرد و گفت: روحانیت در همه صحنه های انقلاب پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مدیران و اساتید مدارس علمیه شهرستان آمل که در دانشکده علوم قرآنی این شهرستان برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمه، این ایام را فرصت مناسبی برای ترویج سیره فاطمی در جامعه دانست و گفت: باید سیره فاطمی در زندگی فردی و اجتماعی جامعه امروز بیشتر تقویت شود چون از راه های مهم بیان ارادت به آن بانوی ارزشمند جهان اسلام، شناخت و عمل به سیره عملی ایشان است.

وی، تقوا، ایمان راسخ، بصیرت و ولایت مداری از جمله ویژگی های مهم دخت نبی مکرم اسلام عنوان کرد و افزود: حضرت فاطمه(س) در مقام زن، توانست فرزندانی تربیت کند که در جهان نظیر آنها وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران، راه رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی را بهره مندی از سیره فاطمی دانست و خاطرنشان کرد: برکت دنیا و آخرت از وجود حضرت فاطمه زهرا(س) است، به همین دلیل باید نسبت به سیره آن حضرت توجه بیشتری شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضرت فاطمه(س) مقتدرانه از دین و ولایت دفاع کرد، افزود: آن بانوی ارزشمند، بدون هراس از هیچ قدرتی در برابر دشمنان دین و ولایت ایستاد و از آن دفاع و حراست کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن حماسه ماندگار نهم دی ملت ایران در سال 88 اشاره کرد و آن حرکت عظیم را مهر تأیید مردم بر اصل انقلاب و نظام اسلامی دانست.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی به بهانه واهی تقلب در انتخابات، به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب بودند، بیان داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری، موجب خروش ملت ایران در نهم دی و خاموش شدن آتش فتنه دشمنان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم در نهم دی ثابت کردند تابع ولایت و رهبری نظام هستند، افزود: سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در خطبه های آن نماز جمعه تاریخی، موجب خاموش شدن آتش فتنه معاندان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که ملت ایران در همه صحنه های انقلاب خوش درخشیدند، بیان داشت: توطئه ها و فتنه های دشمن نتوانسته این ملت را از مسیر انقلاب منحرف کند بلکه در طول حوادث 41 سال گذشته، عشق و ارادت مردم به انقلاب و ولایت بیش از پیش شده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان نیز همواره در خط انقلاب و ولایت حرکت کرده اند، ادامه داد: روحانیت با بصیرت و انقلابی مازندران در همه صحنه ها و عرصه های چهار دهه اخیر پرچم دار بوده است./950/پ210/ب1

ارسال نظرات