۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۷۱۲۶۹
مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی کاشانی:

حماسه ۹ دی روز بصیرت مردم ایران بود

حماسه ۹ دی روز بصیرت مردم ایران بود
اصفهان - حجت الاسلام شریفیان با اشاره به اینکه ملت ایران در ۹ دی پاسخ هل من ناصر ینصرنی را دادند، گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت مردم ایران بود.
حجت الاسلام سید عباس شریفیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، از بصریت به عنوان دشمن شناسی و تاریخ نام برد و افزود: ارزش انسان به معرفت و انتخاب بجا و مناسب است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در ۹ دی پاسخ هل من ناصرینصرنی را دادند، گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت مردم ایران بود.

حجت الاسلام شریفیان ادامه داد: البته در این مسیر ما همیشه ریزش‌های زیادی داشتیم، اما این رویش‌های ما بوده که آبروی اسلام و قرآن را حفظ کرده است.

مدیر مدرسه علمیه دارالعملم اسلامی آیت الله اعتمادی همچنین با بیان اینکه ۹ دی ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است افزود: ۹ دی روز بیداری و بصیرت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب و رهبری بود.

حجت الاسلام شریفیان این حرکت آگاهانه در این روز نشأت گرفته از تفکر اسلامی و الهی و بصیرت مردم دانست و افزود: در روز ۹ دی سال ۸۸ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به صورت خودجوش در اقدامی ماندگار برای دفاع از اسلام و ولایت به خیابان‌ها آمده و طومار فتنه‌گران و حامیان آنان را بر هم پیچیدند.

به گفته وی استکبار جهانی با همکاری صهیونیسم جهانی بیش از هشت سال سرمایه گذاری کرده بود تا در فتنه سال ۸۸ به اهداف شوم خود برسد، اما ملت بصیر ایران اسلامی و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب همه نقشه‌های آنان را در ۹ دی سال ۸۸ نقش بر آب کرد.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی با اشاره به این فرمایش رهبری که زوایای پنهان این فتنه در سال‌های آینده نمایان می‌شود، یادآور شد: امروز بعد از گذشته یک دهه از فتنه سال ۸۸ زوایای پنهان آن یکی بعد از دیگری آشکار می‌شود.

لازم به ذکر است، از ۹ تا ۱۹ دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده که دهه آگاهی بخشی ملت سرافراز ایران اسلامی و میثاق دوباره با ولایت است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات