۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۶۷۱۲۹۲
متولی مدرسه علمیه امام هادی مطرح کرد؛

نقش تاثیرگذار مردم در خنثی سازی فتنه ۸۸

نقش تاثیرگذار مردم در خنثی سازی فتنه ۸۸
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: اگر حضور گسترده مردم در حماسه ۹ دی نبود؛ ادامه فتنه و گسترش آن مشکلات زیادی را در کشور ایجاد می‌کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، متولی مدرسه علمیه امام هادی (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت داشت: نخستین بار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پس از فتنه ۸۸ از ۹ دی به عنوان حماسه تعبیر کردند.

متولی مدرسه امام هادی (ع) به اهمیت بصیرت و آگاهی در حرکت‌های فردی و اجتماعی تأکید کرد و عنوان داشت: هر چه از زمان پیروزی انقلاب فاصله می‌گیریم؛ جایگاه بصیرت و آگاهی ملت اهمیت ویژه تری نسبت به گذشته پیدا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه ۹ دی گفت: اهمیت ۹ دی زمانی آشکار می‌شود که ما به عمق فتنه ۸۸ پی ببریم؛ حماسه ۹ دی مانع عظیمی برای جلوگیری از گسترش و ادامه دار شدن آن فتنه بود.

وی به نقش مهم و تاثیرگذار مردم در خنثی سازی فتنه ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: اگر حضور گسترده مردم در حماسه ۹ دی نبود؛ ادامه فتنه و گسترش آن مشکلات زیادی را در کشور ایجاد می‌کرد.

متولی مدرسه امام هادی (ع) افزود: حماسه ۹ دی را باید در بصیرت و آگاهی ملت ایران به عنوان بند اصلی به جهت حفظ پایه‌های پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی خلاصه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به حدیث «إِنَّمَابَدْءُوُقُوعِالْفِتَنِأَهْوَاءٌتُتَّبَعُ» از مولای متقیان، بیان داشت: در خصوص زمینه‌های ایجاد فتنه در کشور باید گفت که هوای نفسانی، ناآگاهی و فتنه گردانی‌های دشمنان کینه توز انقلاب عامل ورود و سوء استفاده شد.

وی در پایان با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص پشتیبانی از ولایت فقیه، گفت: قانون گرایی و ولایت مداری دو دلیل اساسی برای عدم تکرار و مشاهده اینگونه فتنه‌ها است./۹۴۵۴/ت210/ب1
ارسال نظرات