۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۷۱۳۰۵
حجت الاسلام رستگار:

حماسه ۹ دی انقلاب را در برابر فتنه‌های آینده بیمه کرد

حماسه ۹ دی انقلاب را در برابر فتنه‌های آینده بیمه کرد
حجت الاسلام رستگار گفت: نقش مردم در حماسه ۹ دی نقشه الهی و بی دعوتی بود که پیوند میان ولایت و امت را نشان داد و انقلاب را در برابر فتنه‌های پس از خود بیمه کرد.
 حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نقش و جایگاه ۹ دی در پیشبرد انقلاب اسلامی بیان داشت: لازمه بررسی ۹ دی در پیشبرد انقلاب اسلامی، بازگشت و نگاه مجدد به فتنه ۸۸ است؛ زیرا ۹ دی روز حضور با بصیرت مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران در راستای خنثی سازی این توطئه عمیق بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان فتنه ۸۸ را مجموعه‌ای از تجربیات دشمن برای براندازی نظام اسلامی در طول تاریخ خواند و عنوان داشت: دشمن همه تجربیات خود را در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی غرب متمرکز کرد که چگونه نظام اسلامی را شکست دهد و همه این‌ها ناشی از شکست‌های متعدد آن‌ها در جنگ سخت و نیمه سخت است.

حجت الاسلام رستگار در رابطه با فعالیت خانم رایس، وزیر خارجه وقت آمریکا و مراجعه وی به اندیشکده بروکینگز برای براندازی نظام اسلامی تصریح کرد: این اندیشکده بیان کرد که انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی و نظام فرهنگی است؛ شکست انقلاب فرهنگی با جنگ سخت و نیمه سخت امکان پذیر نیست و باید از تجربیات گذشته استفاده کرد؛ بنابراین با بهره گیری از تجربیات گذشته و عصر پیامبر اکرم (ص) جنگ نرم را در دستور کار قرار دادند.

وی تجربیات آمریکا در برخورد با کشور‌های اوکراین، صربستان و قرقیزستان و نفوذ از طریق روزنه انتخابات را نقشه راه برای رویارویی با جمهوری اسلامی خواند و گفت: آن‌ها اندیشه‌های خود را به انقلاب‌های مخملی راه اندازی شده در عصر ما القاء می‌کردند غافل از اینکه این سرزمین با همه انقلاب‌های جهان متفاوت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به سه شعاری که دشمنان با استفاده از آن جنگ را به امیرالمؤمنین (ع) و پیامبر گرامی اسلام تعمیم دادند، اظهار داشت: در ادامه این مسیر دشمنان نظام اسلامی با دو شعار خط امام (ره) و تقلب به جنگ با نظام اسلامی آمدند و در ادامه با استفاده از مردان موجه قصد آسیب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند.

حجت الاسلام رستگار به صحبت‌های یکی از سیاستمداران آمریکایی در خصوص استفاده از یاران و دوستان امام خمینی (ره) که از غافله انقلاب جامانده اند اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام در عصر امیرالمؤمنین (ع) با استفاده از یاران و نزدیکان پیامبر اکرم (ص) تردید را در دل‌های مردم ایجاد می‌کردند؛ همچنین در عصر حاضر از رئیس جمهور و رئیس مجلس دوران اصلاحات، کارگزاران و شخصیت‌های موجه استفاده شد.

وی با بیان اینکه ۷۴ سفارتخانه در خارج از مرز‌ها در‌های خود را به روی فتنه گران گشودند، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با هتک حرمت‌های متعدد به دین، امام حسین (ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به خیال باطل خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار می‌دادند و آن را تمام شده می‌دانستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به نقش پررنگ و گسترده مردم در حماسه ۹ دی اظهار داشت: حضور مردم در حماسه ۹ دی یک الهام الهی و دعوتی بصیرگونه بود که پیوند میان ولایت و امت را نشان داد و انقلاب را در برابر فتنه‌های پس از خود بیمه کرد.

حجت الاسلام رستگار در پایان گفت: به لطف خدا این تهدید تبدیل به فرصت شد؛ با پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شرکت در حرکات مختلف می‌توان انقلاب را حفظ و به دست صاحب اصلی آن بسپاریم./۹۴۵۴/ت210/ب1
ارسال نظرات