۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۷۱۳۰۷
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

حماسه 9 دی تجلی قدرت خدا بود

حماسه 9 دی تجلی قدرت خدا بود
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: حماسه ۹ دی تجلی قدرت خدا بود که سبب خنثی سازی فتنه عمیق سال ۸۸ شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به حماسه ۹ دی عنوان داشت: حماسه ۹ دی تجلی قدرت خدا بود که سبب خنثی سازی فتنه عمیق سال ۸۸ شد.

 وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ مانند جنگ احزاب همه گروه‌های مخالف آمده بودند، اظهارداشت: از گروه‌های کمونیستی، سلطنت طلب، تروریستی، سرویس‌های جاسوسی و هر کسی که بغض انقلاب را در دل داشت برای تسویه حساب با انقلاب آمد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ابعاد مختلف فتنه ۸۸ و قیام خودجوش مردم عنوان داشت: شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه، آتش زدن عکس مبارک امام خمینی (ره) و خیمه امام حسین (ع) در روز عاشورا از سناریو‌های مختلف این فتنه بود، اما پس از آتش زدن خیمه امام حسین (ع) خون مردم ایران به جوش آمد و حماسه مردمی ۹ دی را علیه انقلاب‌های مخملی به وجود آمده در کشور رقم زدند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: مردم با حضور گسترده و با بصیرت خود در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فتنه ۸۸ نشان دادند که با حضور گسترده و بصیرت شان و پیوند با امام خمینی (ره)، فتنه گران را برای همیشه به زباله دان تاریخ انداختند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه تکرار نشدن فتنه‌ها امکان پذیر نیست، ابراز داشت: سنت الهی آزمون و ابتلای انسان به گرفتاری و بلا است با این حال بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه مانع از ابتلاء کشور به این فتنه‌ها است.

وی در پایان با اشاره به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در روشنگری و بصیرت افزایی برای مردم گفت: حضور گسترده مردمی که به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان‌ها آمده بودند با روشنگری مقام معظم رهبری (ره) در روز عاشورا به عده چند صد نفری تبدیل شد؛ همه این‌ها ناشی از صبر، بصیرت افزایی و روشنگری مقام معظم رهبری در آحاد جامعه است. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات