۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۷۱۳۱۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

۹ دی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

۹ دی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: ۹ دی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و ضامن حفظ انقلاب و ادامه آن در خط ولایت و امام و اسلام ناب است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا و گرامیداشت یوم الله ۹ دی این روز ثبت شده در تاریخ انقلاب اسلامی را طلیعه هفته بصیرت دانست و گفت: ۹ دی اوج بصیرت ملت ایران است.

وی همچنین از ۹ دی به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و ضامن حفظ انقلاب و ادامه آن در خط ولایت و امام و اسلام ناب نام برد و افزود: حماسه مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در ۹ دی نه تنها در تاریخ جمهوری اسلامی بلکه در تاریخ تمدن بزرگ اسلامی ماندگار است و از این رخداد عظیم ملت ایران اسلامی و ولایتمدار به عنوان نقطه عطفی در تاریخ است.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: ۹ دی ماه ۸۸ روز خروش خودجوش ملت قهرمان ایران و خنثی شدن توطئه‌ای بود که به قصد متزلزل کردن شالوده نظام مقدس جمهوری اسلامی پایه ریزی شده بود.

آیت الله سلیمانی گفت: ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی با درک اهداف شوم دشمن در یوم الله ۹ دی متحد و یکپارچه به میدان آمد و طومار توطئه و توطئه گران را در هم پیچید به طوریکه که رهبر معظم انقلاب از روز ۹ دی به عنوان یوم الله نام برد.

به گفته وی پاسخ دندان‌شکن مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی به متجاوزان و طمع ورزان، الگویی برای سایر حرکت‌های آزادی خواهانه در جهان شد.

وی در ادامه داشتن بصیرت را لازمه شناخت دشمن و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر ملتی در سرنوشت خود شناختی از توطئه‌های دشمنان، توانمندی و توانایی‌های ملی و امکانات و ظرفیت‌های که دارد نداشته باشد این ملت آسیب‌پذیر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: انقلاب‌هایی که از اهداف خود دور می‌شوند به دلیل بی‌بصیرتی است، اما انقلاب اسلامی به برکت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از نعمت بصیرت برخوردار است و ۹ دی ماه اوج بصیرت ملت ایران است.

آیت الله سلیمانی به لزوم گرامیداشت همه ساله یوم الله ۹ دی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام باید بدانند هر گونه توطئه‌ای علیه نظام اسلامی ایران محکوم به شکست است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات