۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۷۱۳۳۵
معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران مطرح کرد؛

۹ دی تبلور انس و ارادت ملت به مقام مرجعیت و ولایت

۹ دی تبلور انس و ارادت ملت به مقام مرجعیت و ولایت
حجت الاسلام ارشاد با بیان اینکه ۹ دی تبلور انس ملت با مقام مرجعیت و ولایت است، گفت: نتیجه سستی و کوتاه آمدن در برابر دشمن ذلت و نکبت است.

حجت الاسلام حمید ارشاد معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، 9 دی را مظهر تجلی میثاق ملت بزرگ و فهیم جمهوری اسلامی با آرمان های عظیم امامین انقلاب بیان کرد و گفت: مردم در این روز با اطاعت از مرجع، رهبر و مقتدای خویش سیلی محکمی بر دهان آلوده یاوه گویان کوبیدند و اهداف شوم آنان را در فتنه 88 به زباله دان تاریخ انداختند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران که آرمان‌هایش برخواسته از قرآن و سنت است شهادت را سعادت ابدی و کشته شدن در راه خداوند متعال را رسیدن به فوز عظیم می داند و همواره نگاهش مهدوی است برای همین خداوند پیروزی چنین قومی را در قرآن کریم تضمین کرده است.

حجت الاسلام ارشاد با بیان اینکه تبعیت از رهبر انقلاب را نهایت بصیرت و آگاهی دانست و اظهار داشت: تنها ملت ولایتمدار و بصیر می تواند به راحتی مسیر سعادت را طی و از عقبه های سخت به سلامت عبور کنند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: مردم ولایتمدار ایران اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان، دانشجو و طلاب در 9 دی به دنیا نشان دادند که پای آرمان های نورانی امامین انقلاب تا پای جان ایستاده اند و هرگز از آن کوتاه نخواهند آمد؛ این کشور، کشور سلیمانی ها، حججی ها، باکری‌ها و همت هایی است که با شجاعت به مسلخ شهادت رفتند و ملت ایران این مهم را از افتخارات ابدی خود می داند و تا آخر پای ولایت و انقلاب باقی می ماند.

وی افزود: امروز ملت ایران مقاوم تر، مستحکم تر و ایستاده تر از گذشته آماده جان فشانی و شهادت پای آرمان های بلند که ماخوذ از قرآن و سنت است، هستند.

حجت الاسلام ارشاد با بیان اینکه 9 دی تبلور انس ملت با مقام مرجعیت و ولایت است، تاکید کرد: دشمن باید بداند با هر ترفندی که بخواهد این مردم را از رهبر خویش جدا کند این آرزو را به گور خواهد برد. در طول تاریخ و صدر اسلام تا کنونی هر زمانی که مردم از امامت و ولایت جدا شدند طعمه گرگان دنیا طلب، زر اندوزان و زورگویان شده و تحت سلطه قرار گرفتند اما تا وقتی در رکاب امام و ولایتشان بودند عزتمندانه از این امتحان بیرون رفته و به ساحل نجات و آرامش رسیدند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران خطاب به دولت و ملت، گفت: دولت و ملت بدانند راه رشد و تعالی در مسیر انقلاب ایستادن و مقاومت در برابر سلطه گران بخصوص آمریکا و صهیونیسم بین الملل است و سستی و کوتاهی در برابر آنان چیزی جز ذلت و نکبت برای ملت عزیز به ارمغان نخواهد آورد./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات