۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۷۱۳۶۱
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهید سلیمانی با داشتن روحیه پهلوانی و جوانمردی کارهای بزرگی انجام داد

شهید سلیمانی با داشتن روحیه پهلوانی و جوانمردی کارهای بزرگی انجام داد
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با داشتن روحیه پهلوانی کارهای بزرگی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با اعضای هیات کشتی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز مردم کرمانشاه از دیرزمان تاکنون خصلت پهلومانی این دیار بوده است، لذا باید در حفظ این صفت مهم برای آیندگان تلاش کنیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اگر خوب در تاریخچه ورزش پهلوانی این استان نگاهی داشته باشیم، به پهلوانانی برمی خوریم که شهره کشوری و حتی جهانی داشته اند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت تقویت روحیه پهلوانی و جوانمردی در بین مردن این استان، عنوان داشت: خوشبختانه در دوران انقلاب اسلامی کارهای بسیاری در کشور انجام گرفته است که کمک های مومنانه ملت ایران یکی از نمونه این کارهای بزرگ می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رزمایش همدلی مومنانه ملت ایران در دنیا بی نظیر است، زیرا در برخی کشورها، صف مردم برای دریافت غذا، به بیش از ۷ کیلومتر می رسید، اما به رغم تحریم های ظالمانه استکبار، خوشبختانه در کشور ما چنین وضعیتی دیده نشده است که این را باید از برکات انقلاب و نظام دانست.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود اظهار داشت: شهید سلیمانی با داشتن روحیه پهلوانی کارهای بزرگی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور انجام داد و نمونه بارز آن ساخت حسینیه هایی برای جوانان این مملکت بود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: باید اذعان کرد که برخی کارها با پول انجام نمی شود، بلکه تدبیر و مدیریت بهینه می خواهد، لذا باید با اندیشه و تدبیر کسانی که به نوعی با این نظامی الهی زاویه دارند را جذب کنیم و راه درست را بدانها نشان دهیم.

براساس این گزارش در ابتدای این نشست «سالار احمد زاده»؛ عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه و رئیس هیأت کشتی استان گزارشی از برنامه کشتی پهلوانی ارائه کرد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات