۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۷۱۳۶۶
امام جمعه دلفان:

بصیرت مهم ترین راهبرد برای مقابله با فتنه نفوذ دشمن است

بصیرت مهم ترین راهبرد برای مقابله با فتنه نفوذ دشمن است
لرستان - حجت الاسلام یوسف خانی بر ضرورت بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: بصیرت مهم ترین راهبرد برای شکست دشمن و جلوگیری از نفوذ است.

حجت الاسلام محمد یوسف خانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت حماسه 9 دی بیان داشت: حماسه 9 دی تجلی وحدت و همدلی، مقاومت و بصیرت مردم در دفاع از انقلاب است.

امام جمعه دلفان با اشاره به دستاوردهای حماسه 9 دی، افزود: مهم ترین دستاورد این حماسه ملی پیوند عمیق مردم و احزاب و جریانات سیاسی کشور با ولایت و حاکمیت دینی کشور است.

وی در ادامه بیان کرد: اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی، ایمان و مقاومت ملت در دفاع از ولایت و آرمان های انقلاب در حماسه 9 دی برای جهانیان آشکار شد.

حجت الاسلام یوسف خانی به عبرت های حماسه ملی ۹ دی پرداخت و افزود: بصیرت اولویت اول جامعه در پیچیدگی حوادث کشور و جامعه است و ملت هوشیار ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی بصریت و هوشیاری را به جهانیان نشان داد.  

وی با اشاره به راهبرد دشمن در تمرکز از درون برای فروپاشی و دوقطبی کردن کشور، گفت: بصیرت و هوشیاری، تشخیص، تصمیم و اقدام به موقع بهترین ابزار در مقابل این فتنه ها است.

امام جمعه دلفان ریشه اجتماعی فتنه را دوگانگی و تفرقه درونی جامعه عنوان کرد و گفت: مردم با حضور با بصیرت خود در 9 دی 88 ریشه فتنه را خشکانیدند و امروز نیز باید در برابر توطئه نفوذ دشمن همچنان هوشیار بود.

حجت الاسلام یوسف خانی بیان کرد: در سایه گرامیداشت و تبیین دستاوردهای حماسه 9 دی باید در راستای تقویت بصیرت و هوشیاری آحاد مردم به ویژه نسل جوان گام برداشت./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات