۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۷۱۳۹۳
حجت الاسلام والمسلمین ربانی:

مجمع نمایندگان طلاب ظرفیتی ارزشمند برای حوزه است

مجمع نمایندگان طلاب ظرفیتی ارزشمند برای حوزه است
حجت الاسلام و المسلمین ربانی مجمع با بیان اینکه نمایندگان ظرفیتی ارزشمند برای حوزه است، آمادگی مرکز خدمات را برای همکاری با اعضای این مجمع اعلام کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست رییس مرکز خدمات و اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان صبح امروز در سالن جلسات مرکز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، رییس و اعضای مجمع طلاب خراسان گزارشی از مشکلات طلاب این استان و فعالیت‌های این مجمع ارائه کردند و افزایش همکاری مرکز خدمات با این مجمع را خواستار شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این جلسه ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: دشمنان فتنه‌ای را برنامه‌ریزی و هدایت کرده بودند ولی به فضل خدا و حضور مردم این فتنه جمع شد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و وجود مقام معظم رهبری دو نعمتی هستند که باید خداوند را شاکر باشیم، افزود: مقام معظم رهبری با صلابت و هوشمندی در کنار کمالات علمی، کشور را با وجود فتنه‌های فراوان دشمنان هدایت می‌کنند که جز با عنایت خداوند چیز دیگری نیست.

رییس مرکز خدمات با بیان اینکه مجمع نمایندگان طلاب ظرفیت بسیار ارزشمندی برای حوزه است، گفت: اعضای مجمع نمایندگان از عناصر فرهیخته و شایسته حوزه و برخاسته از انتخاب طلاب هستند؛ اعضای مجمع افرادی خوش فکر هستند که می‌توانند به خوبی مرکز خدمات را برای تحقق رسالت و مأموریتش یاری کنند.

وی افزود: اعضای مجمع باید قدر این ظرفیت را به خوبی بدانند و برای نقش‌آفرینی بیشتر تلاش کنند؛ شما می‌توانید یک برنامه‌ریزی چندساله برای استان خودتان داشته باشید و آن را پیگیری کنید. برای مثال می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که در چند سال آینده هیچ مسجدی در استان خالی از امام جماعت شایسته نباشد و برای این هدف تلاش کنید و آن را به ثمر برسانید که بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی توجه به خانواده طلاب را بسیار مهم خواند و گفت: مرکز خدمات برای ارائه خدمات فرهنگی و عاطفی به خانواده طلاب برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است و توجه به خانواده‌ها را جزو برنامه‌های مهم خود می‌داند.

وی دیدار با زوج‌های جوان را یکی از برنامه‌های عاطفی و مؤثر مرکز دانست و تصریح کرد: نیاز است اعضای مجمع نمایندگان طلاب به مناسبت‌های مختلف با حضور در منزل طلاب جوان و روحانیون استان، با آنها دیدار کرده و در جریان مشکلاتشان قرار بگیرند؛ گاهی ارائه خدمات فرهنگی و عاطفی بسیار ارزشمندتر از ارائه خدمات مادی است.

رییس مرکز خدمات گفت: توجه به مشکلات معیشتی بسیار مهم است و مرکز خدمات و مجمع می‌توانند در این زمینه بیشتر همکاری کنند. طبعاً اعضای مجمع نمایندگان، طلاب استان را بهتر می‌شناسند و ارتباط خوبی با آنها دارند و می‌توانند طلابی را که مشکلات خاصی دارند به مرکز خدمات معرفی کنند. شما امین مرکز خدمات و طلاب هستید و مرکز نیز تلاش می‌کند برای رفع این مشکلات تلاش کند.

وی در پایان آمادگی مرکز خدمات را برای همکاری با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه اعلام کرد./841/د101/ف

ارسال نظرات